Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 13
Faktory určující volbu mezinárodní marketingové strategie ve farmaceutickém průmyslu na příkladu společnosti Bayer AG, Factors determining the choice of international marketing strategy in the pharmaceutical industry on the example of Bayer AG
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kačín Radovan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-28)
Cílem dané práce je identifikace faktorů ovlivňujících stanovení mezinárodní marketingové strategie farmaceutické společnosti Bayer AG. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teoretickému popisu mezinárodní ...
Hodnocení investičního projektu vývojového a výzkumného centra, Evaluation of an investment project of a research and development center
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Šedivý Otomar (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-28)
Cílem bakalářské práce je analýza postupů využívaných při hodnocení efektivnosti investičního projektu v reálně existujícím podniku v oblasti vývoje a výzkumu v automobilovém průmyslu. V úvodní teoretické části práce jsou ...
Analýza současného managementu v konkrétní společnosti a návrh změn, Analysis of current management in a particular company and proposal of changes
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Zapletalová Mária (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-28)
V tejto bakalárskej práci sa venujem v teoretickej časti porovnaniu klasického managementu s managementom súčasným, a to so zameraním na prostredie podniku, jeho kultúru, štruktúru a celkovo na spôsob vedenia a riadenia ...
Analýza postavení společnosti PHATEC s.r.o. na trhu, Analysis of the position of PHATEC s.r.o. on the market
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kačín Radovan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-28)
Bakalářská práce řeší problematiku marketingové analýzy podniku. Popisuje jeho vnitřní a vnější prostředí. Cílem je vyhodnotit tyto informace a učinit návrhy, které povedou k lepšímu marketingu v podniku Phatec s.r.o.
Identifikace plýtvání a možnosti eliminace plýtvání ve vybraném podniku, Waste identification and waste elimination options
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Knypl Jaroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-24)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou identifikace plýtvání a možností jeho eliminace ve vybraném podniku. Cílem práce je popsat vybrané podnikové procesy, odhalit dílčí typy plýtvání a předložit návrhy na jejich ...
Analýza a návrh optimalizace pracoviště ve vybrané společnosti, Analysis and design of workplace optimization
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Němcová Jitka (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-24)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a omezení plýtvání v podniku Autoservis 11. Za pomoci metody 5S a aktivního vyhledávání muda jsou hledány největší zdroje mrhání. Na základě analýzy je vytvořeno možné řešení ...
Zhodnocení marketingové komunikace ve vybrané společnosti, Evaluation of marketing communication in a specific company
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Simonsen Pavla (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-25)
Tato bakalářská práce má za cíl zanalyzovat a zhodnotit marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti zaměřující se na prodej obalových materiálů. Teoretická část se zabývá vysvětlením marketingu a marketingové komunikace ...
Aplikace metody Lean startup, Application of Lean startup method
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Červený Milan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-25)
V této práci se zabývám metodou Lean Startup, která byla aplikována mnoha úspěšnými firmami v Silicon Valley. V práci jsem se proto soustředil na body, které jsou nezbytnou součástí této metody a pomohou nám při zakládání ...
Aplikace metody design thinking při návrhu produktu, Application of the Design Thinking Method on Product Design
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kuchař Zdeněk (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-23)
Tato práce se zabývá aplikací metody design thinking při návrhu produktu. Teoretická část popisuje historii, koncept a postup aplikace metody. Cílem praktické části je aplikace metody při vývoji produktu, který pomůže ...
Business Model Canvas pro firmy Lucid Motors a NIO, Business Model Canvas for companies Lucid Motors and NIO
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Štěpán Miroslav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-24)
Cílem mé bakalářské práce je vytvoření business modelu canvas pro společnosti Lucid Motors a NIO a pomocí této analýzy vyhodnotit stav společností a učinit doporučení pro zlepšení. Jako vstupy pro business model canvas ...