Hledat
Zobrazují se záznamy 1-2 z 2
Faktory určující volbu mezinárodní marketingové strategie ve farmaceutickém průmyslu na příkladu společnosti Bayer AG, Factors determining the choice of international marketing strategy in the pharmaceutical industry on the example of Bayer AG
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kačín Radovan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-28)
Cílem dané práce je identifikace faktorů ovlivňujících stanovení mezinárodní marketingové strategie farmaceutické společnosti Bayer AG. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teoretickému popisu mezinárodní ...
Analýza postavení společnosti PHATEC s.r.o. na trhu, Analysis of the position of PHATEC s.r.o. on the market
; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kačín Radovan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-28)
Bakalářská práce řeší problematiku marketingové analýzy podniku. Popisuje jeho vnitřní a vnější prostředí. Cílem je vyhodnotit tyto informace a učinit návrhy, které povedou k lepšímu marketingu v podniku Phatec s.r.o.