• Faktory určující volbu mezinárodní marketingové strategie ve farmaceutickém průmyslu na příkladu společnosti Bayer AG 

      Autor: Anastasiia Shkliaeva; Vedoucí práce: Uličná Štěpánka; Oponent práce: Kačín Radovan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-28)
      Cílem dané práce je identifikace faktorů ovlivňujících stanovení mezinárodní marketingové strategie farmaceutické společnosti Bayer AG. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teoretickému popisu mezinárodní ...
    • Marketingová analýza podniku Race Bike s.r.o. 

      Autor: Jan Roškota; Vedoucí práce: Freiberg František; Oponent práce: Bartosz Roman
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-21)
      Zaměřením této bakalářské práce je marketingová analýza podniku Race Bike s.r.o., který vyrábí a prodává jízdní kola. Analýza se zaměří na současný stav podniku a jeho okolí, se zaměřením na vývoj trendů v oblasti cyklistiky. ...
    • Marketingová analýza postavení divize termomechanika společnosti BOSCH s.r.o. na trhu 

      Autor: Michael Hofrichter; Vedoucí práce: Vaniš Ladislav; Oponent práce: Větrovec Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-24)
      Cílem mé bakalářské práce je marketingová analýza divize termotechnika společnosti BOSCH s.r.o., která se pohybuje v oblasti prodeje a vývoje termotechniky. Výsledkem mé práce bude návrh marketingové strategie dle komunikačního ...
    • Marketingová studie vybraného podniku 

      Autor: Ondřej Váňa; Vedoucí práce: Horejc Jan; Oponent práce: Uličná Štěpánka
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)
      Cílem této bakalářské práce je analýza stavu marketingu ve vybraném podniku SMIP s.r.o. a návrh nových aktivit pro zlepšení situace. Analýza bude sledovat stav marketingu podniku a okolní vlivy. Výsledkem práce bude návrh ...