Browsing Bakalářské práce - 12138 by Subject "marketing strategy"
Now showing items 1-4 of 4
-
Faktory určující volbu mezinárodní marketingové strategie ve farmaceutickém průmyslu na příkladu společnosti Bayer AG
; Supervisor: Uličná Štěpánka; Opponent: Kačín Radovan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-08-28)Cílem dané práce je identifikace faktorů ovlivňujících stanovení mezinárodní marketingové strategie farmaceutické společnosti Bayer AG. Práce se skládá ze tří kapitol. První kapitola je věnována teoretickému popisu mezinárodní ... -
Marketingová analýza podniku Race Bike s.r.o.
; Supervisor: Freiberg František; Opponent: Bartosz Roman
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-06-21)Zaměřením této bakalářské práce je marketingová analýza podniku Race Bike s.r.o., který vyrábí a prodává jízdní kola. Analýza se zaměří na současný stav podniku a jeho okolí, se zaměřením na vývoj trendů v oblasti cyklistiky. ... -
Marketingová analýza postavení divize termomechanika společnosti BOSCH s.r.o. na trhu
; Supervisor: Vaniš Ladislav; Opponent: Větrovec Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-24)Cílem mé bakalářské práce je marketingová analýza divize termotechnika společnosti BOSCH s.r.o., která se pohybuje v oblasti prodeje a vývoje termotechniky. Výsledkem mé práce bude návrh marketingové strategie dle komunikačního ... -
Marketingová studie vybraného podniku
; Supervisor: Horejc Jan; Opponent: Uličná Štěpánka
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-06-14)Cílem této bakalářské práce je analýza stavu marketingu ve vybraném podniku SMIP s.r.o. a návrh nových aktivit pro zlepšení situace. Analýza bude sledovat stav marketingu podniku a okolní vlivy. Výsledkem práce bude návrh ...