• Brzdový systém osobního železničního vozu pro rychlost do 200 km/h 

      Autor: Michal Kuneš; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)
      Bakalářská práce se zabývá návrhem adhezní elektropneumatické kotoučové brzdy pro osobní kolejový vůz pro rychlost do 200 km/h. Rešerše je zaměřena na popis základních principů brzdění železničních vozidel a porovnání čtyř ...
    • Kotoučová brzda pro nákladní vůz 

      Autor: Jan Oliva; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-23)
      Práce je zaměřena na návrh kotoučové brzdy nákladního železničního vozu. Rešeršní část práce je věnována vývoji a způsobům brzdění železničních vozidel se zaměřením na náklad-ní vozy. Důraz je kladen na brzdu kotoučovou, ...
    • Náhrada brzdového kotouče průměru 590 mm za průměr 610 mm v podvozku GP 200 os. vozu 

      Autor: Michal Kasan; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Škurek Karel
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-23)
      Moje bakalářská práce se zabývá náhradou brzdového kotouče průměru 590 mm za kotouč průměru 610 mm. Na osobním voze Bdpee231 se u stávajícího kotouče průměru 590 mm objevují nepřípustné trhliny při řádově nižším nájezdu ...