Zobrazují se záznamy 81-100 z 293

    • Rešerše problematiky chlazení brzdových kotoučů na voze Formula Student 

      Autor: Lukeš David; Vedoucí práce: Astraverkhau Nikita; Oponent práce: Zavadil Filip
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-13)
      Tato bakalářská práce pojednává o vývoji brzdových soustav závodních vozů. Věnuje se chlazení brzdových komponentů u vozů formule 1 a dále se zabývá návrhem brzdového náfuku pro vůz FS.07 týmu CTU CarTech. Tato práce také ...
    • Návrh na konstrukci 4-válcového vznětového motoru 

      Autor: Zelený Vojtěch; Vedoucí práce: Mikulec Antonín; Oponent práce: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-28)
      Cílem práce bylo vytvořit parametrický model čtyřdobého čtyřválcového vznětového motoru s obsahem do 1600 do 2300 cm3 s rozvodem typu DOHC. Nezávislým parametrem byl zvolen průměr vrtání, ze kterého se následně v programu ...
    • Návrh mechanického ovládání ventilového rozvodu motoru Škoda pro provoz Atkinsonova i Millerova cyklu 

      Autor: Macháček Jan; Vedoucí práce: Miklánek Ĺubomír; Oponent práce: Syrovátka Zbyněk
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-28)
      Bakalářská práce je zaměřena na úpravy ventilových rozvodů umožňujících provoz jak konvenčního Ottova cyklu, tak i nekonvenčních cyklů spalovacího motoru. Nekonvenční pracovní cykly jsou Atkinsonův (LIVC) a Millerův (EIVC). ...
    • Vypružení pro jednonápravový podvozek kolejového autobusu 

      Autor: Hromádka Tomáš; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Heptner Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-29)
      Hlavní náplní práce bylo navržení vypružení pro kolejový autobus. Teoretická část byla vypracována formou rešerše, na téma jednonápravové kolejové vozy a jejich vypružení. Následoval hmotnostní a silový rozbor, byly stanoveny ...
    • Nápravá převodovka pro pohon dvojkolí otočného dvounápravového podvozku nízkopodlažní tramvaje 

      Autor: Rajdl Petr; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Kalivoda Jan
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-29)
      Obsahem práce je návrh nápravové převodovky pro pohon dvojkolí otočného dvounápravového podvozku nízkopodlažní tramvaje.
    • Hybridní pohony kolejových vozidel. 

      Autor: Hedrichová Helen; Vedoucí práce: Morkus Josef; Oponent práce: Kolář Josef
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-29)
      Bakalářská práce je zaměřená na hybridní pohony, konkrétně hybridní pohony v kolejových vozidlech. V první části práce je zpracovaná rešerše o současně existujících kolejových vozidlech s hybridním pohonem s popisem, jak ...
    • Návrh na konstrukci 8-válcového zážehového motoru 

      Autor: Voharčík Ondřej; Vedoucí práce: Mikulec Antonín; Oponent práce: Hatschbach Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-29)
      Práce se zabývá vytvořením zjednodušeného parametrického modelu čtyřdobého osmiválcového zážehového motoru. 3D model je vytvořen v programu Autodesk Inventor a parametry jsou počítány pomocí programu Microsoft Excel.
    • Sestava kladek pro kladkový stav ČVUT 

      Autor: Hryz Petr; Vedoucí práce: Kalivoda Jan; Oponent práce: Bauer Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-29)
      Kladkový stav ČVUT je zařízení sloužící k simulaci jízdy železničního podvozku po kolejích. Pro dosahování stále kvalitnější simulace je naplánována změna pohonu kladek kladkového stavu a rozšíření simulace o simulaci ...
    • Svislé zatěžování experimentálního podvozku 

      Autor: Cvrček Ondřej; Vedoucí práce: Kalivoda Jan; Oponent práce: Bauer Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-30)
      Cílem této bakalářské práce je navrhnout konstrukční řešení systému svislého zatěžování nového experimentálního podvozku, který se používá pro simulace jízdy kolejového vozidla na Ústavu automobilů spalovacích motorů a ...
    • Přehled a trendy ve vývoji převodovek osobních automobilů 

      Autor: Kotrč Jiří; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Sucháček Petr
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-30)
      Bakalářská práce je svým tématem zaměřena na převodové systémy, které se v dnešní době používají v osobních automobilech. Pomocí statistických údajů, které mapují automobilovou produkci za posledních dvacet let, se snaží ...
    • Konstrukce připojovacích přírub pro zkušební stavy převodovek 

      Autor: Brousek David; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Miláček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-30)
      Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem montážních přírub na zkušební stavy převodovek. První příruba je pro převodovky koncernu VW a druhá pro planetové převodky z vysokozdvižných vozíku od firmy Linde. Pro ...
    • Ověření CFD simulaci v aerodynamickém tunelu 

      Autor: Pacoň Lukáš; Vedoucí práce: Astraverkhau Nikita; Oponent práce: Vašíček Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-06-30)
      Tématem této bakalářské práce je návrh a provedení měření v aerodynamickém tunelu na zvoleném modelu. Návrh vhodného modelu pro měření. Provedení simulací shodného modelu v CFD programu StarCCM+ a následně porovnání obou ...
    • Návrh uložení kotvy motoru a pastorku převodovky pro Cargo lokomotivu 

      Autor: Kodera Vojtěch; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Fridrichovský Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-07-01)
      Práce obsahuje analýzu uložení pastorkového hřídele. Porovnává uložení letmo s uložením ve víku převodovky.
    • Přehled a trendy ve vývoji převodných ústrojí terénních čtyřkolých motocyklů Quad 

      Autor: Német Josef; Vedoucí práce: Achtenová Gabriela; Oponent práce: Pakosta Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-07-20)
      Tato práce se zaměřuje na převodová ústrojí čtyřkolových vozidel quad. Zpřehledňuje používané systémy převodových ústrojí současných výrobců. Vysvětluje principy a funkce jednotlivých převodovek, mezinápravových a nápravových ...
    • Blok válce experimentálního jednoválcového motoru 

      Autor: Kacovský Ondřej; Vedoucí práce: Vávra Jiří; Oponent práce: Emrich Miloslav
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-08-18)
      Práce se zabývá návrhem bloku pro experimentální jednoválcový motor Škoda. V první části je vlastní návrh bloku pro jednoválcovou i víceválcovou hlavu. Následuje technologie výroby jednotlivých dílů bloku včetně navrhovaných ...
    • Možnosti měření emisí osobních automobilů v reálném provozu 

      Autor: Schreiber Šimon; Vedoucí práce: Klír Vojtěch; Oponent práce: Strapko Michal
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-09-30)
      Předkládaná bakalářská práce se zabývá možnostmi měření emisí osobních automobilů a homologačními testy pro nové modely. Úvodní pasáž práce je věnována dnes platné legislativě pro měření emisí. Práce se věnuje i zkušebním ...
    • Přestavba motocyklu na závody ve třídě Java 50 RS 

      Autor: Myslík Pavel; Vedoucí práce: Baněček Jan; Oponent práce: Pakosta Jiří
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-04)
      Tato práce popisuje přestavbu originálního motocyklu JAWA 50 typ 23 pro účast v silničních závodech třídy JAWA 50 RS
    • Výpočet lisovaného spoje náboje kola na nápravě hnacího dvojkolí elektrické lokomotivy 

      Autor: Vrba Jan; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Heptner Tomáš
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-02)
      Tato bakalářská práce se zaobírá analýzou zatížení lisovaného spoje náboje kola a nápravy u hnacího dvojkolí výkonných elektrických lokomotiv. V rámci této práce byl proveden rozbor namáhání nápravy hnacího dvojkolí zadané ...
    • Konstrukční návrh ovládání vypínání rozjezdové spojky pro pneumatický řadicí robot. 

      Autor: Zicha Martin; Vedoucí práce: Pakosta Jiří; Oponent práce: Miláček Ondřej
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá výpočtem a konstrukčním návrhem ovládání rozpínací spojky pro pneumatický řadící robot, sloužící k testování převodových skříní. Při konstrukci zařízení je kladen důraz na univerzalitu, aby bylo ...
    • Externí elektrický pohon čerpadla Commonrail 

      Autor: Pospíšil Jan; Vedoucí práce: Emrich Miloslav; Oponent práce: Červenka Libor
      (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-08)
      Bakalářská práce se zabývá osamostatněním pohonu palivového čerpadla Common Rail a výpočtem potřebného elektromotoru pro jeho pohon. Dále návrhem ozubeného řemenu pro přenos točivého momentu na čerpadlo, vytvořením 3D ...