Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Brzdový systém osobního železničního vozu pro rychlost do 200 km/h, A brake system of a passenger rail wagons for speeds up to 200 km/h
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-21)
Bakalářská práce se zabývá návrhem adhezní elektropneumatické kotoučové brzdy pro osobní kolejový vůz pro rychlost do 200 km/h. Rešerše je zaměřena na popis základních principů brzdění železničních vozidel a porovnání čtyř ...
Studie řešení brzdy pro vozy metra, Brake design study for metro vehicles
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-23)
Předmětem této práce je návrh kotoučové adhezní elektropneumatické brzdy pro vůz metra. Rešerše je zaměřena na srovnání dvou různých elektropneumatických brzdových systémů. Zde jsou popsány funkce jednotlivých komponent, ...
Kotoučová brzda pro nákladní vůz, A disc brake for freight wagon
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2019-08-23)
Práce je zaměřena na návrh kotoučové brzdy nákladního železničního vozu. Rešeršní část práce je věnována vývoji a způsobům brzdění železničních vozidel se zaměřením na náklad-ní vozy. Důraz je kladen na brzdu kotoučovou, ...
Studie brzdového systému železničního vagónu pro kombinovanou dopravu, Design study braking system of railway wagon for combined transport
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-08-24)
Bakalářská práce se zabývá návrhem parametrů samočinné brzdy pro dvoučlánkový vagón kombinované dopravy (T3000eD) při provozní rychlosti 160 km/h a nápravovém zatížení 18 t/nápravu. V rešeršní části je zpracován přehled ...
Brzdový systém cisternového železničního vozu, Braking system of a tank railway wagon
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-08-24)
Bakalářská práce se zabývá návrhem brzdové výstroje moderního cisternového vozu za použití trámcové brzdy, automatického snímače ložení a brzdového kompaktu při provozní rychlosti 100 km/h a nápravovém zatížení 22,5 ...
Studie brzdového systému elektrické lokomotivy s maximální rychlost 230 km/h, A study of braking system of electric locomotive with a maximum speed of 230 km/h
; Vedoucí práce: Kolář Josef; Oponent práce: Pechar Stanislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-30)
Bakalářská práce se zabývá návrhem brzdného systému vysokorychlostní lokomotivy s nápravovým zatížením 22 t/nápravu dosahující provozní rychlosti 230 km/h. V rešeršní části je vypracovaný přehled historických a dnes ...
Brzdové systémy u nákladních vozů v evropském železničním systému, Freight wagon brake systems in the European railway system
; Vedoucí práce: Heptner Tomáš; Oponent práce: Pechar Stanislav (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2024-08-31)
Diplomová práce se věnuje brzdovým systémům u nákladních vozů v evropském železničním systému. V práci jsou popsány jednotlivé zařízení nutné pro provoz tlakové samočinné brzdy v různých provozních režimech. Zároveň se ...