katedra železničních staveb: Poslední příspěvky
Zobrazují se záznamy 41-60 z 100
-
Rekonstrukce železniční tratě č. 701A v úseku žst. Kardašova Řečice - žst. Jindřichův Hradec (mimo)
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Břešťovský Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-27)Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě č. 701A v úseku žst. Kardašova Řečice - žst. Jindřichův Hradec (mimo). Práce obsahuje šest variant návrhu směrového řešení trasy, které zvyšují traťovou ... -
Tramvajová trať Sídliště Ďáblice - OC Letňany (Praha)
; Vedoucí práce: Bret Ondřej; Oponent práce: Jiřík Filip
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-27)Předmětem bakalářské práce bylo zpracování studie možnosti prodloužení tramvajové tratě v úseku od současného obratiště Sídliště Ďáblice k Obchodní centrum Letňany. Práce obsahuje popis řešeného území, vymezení problémových ... -
Napojení průmyslové zóny TRIANGLE na železniční síť
; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Bonev Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-07)Diplomová práce se zabývá návrhem možného napojení průmyslové zóny TRIANGLE na železniční síť ve správě SŽDC. Práce obsahuje dvě varianty řešení napojení do nejvhodnější železniční stanice a vybraná varianta je detailněji ... -
Rekonstrukce železniční tratě č.325 v úseku žst. Štramberk (mimo) - žst. Veřovice (včetně)
; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Zvěřina Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-07)V této diplomové práci byly vypracovány varianty rekonstrukce železniční tratě č. 325 v úseku Štramberk (mimo) - Veřovice (včetně). Současně byla řešena rekonstrukce železniční stanice Veřovice. První varianta je vedena s ... -
Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Liberec - st.hranice s Polskem s návrhovou rychlostí 200 km/h, variantně až 300 km/h
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Pinkava Marek
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-01-05)V práci je navržena část železniční trasy rychlého spojení Praha - Wrocław na českém území vedená přes Liberec. Návrh je proveden ve dvou odlišných variantách. První varianta je určena pro smíšenou dopravu osobních a ... -
Technologické postupy sanace pražcového podloží
; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Lojda Vít
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-06-09)Tato práce se zabývá problematikou sanace pražcového podloží, popisuje vznik chyb a deformací a jejich výskyt v konstrukci pražcového podloží. Dále je zde rozebírán geotechnický průzkum a přípravné práce před zahájením ... -
Protiskluzové úpravy nástupišť technologií gumové stěrky
; Vedoucí práce: Bret Ondřej; Oponent práce: Lidmila Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-29)Práce se zabývá experimentální úpravou drážních nástupišť pomocí vrstvy gumové stěrky za účelem zlepšení protiskluzových vlastností - a tím i zvýšení bezpečnosti pohybu cestujících. V první části jsou popsány možnosti ... -
Rekonstrukce žst. Chlumec nad Cidlinou
; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Petýrek Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-28)Bakalářská práce řeší návrh rekonstrukce železniční stanice Chlumec nad Cidlinou s ohledem na očekávané zdvoukolejnění úseku Velký Osek-Hradec Králové. Cílem rekonstrukce je také zvýšení bezpečnosti provozu díky zřízení ... -
Rekonstrukce železniční tratě č. 701A v úseku žst. Vaselí nad Lužnicí - žst. Kardašova Řečice
; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Krejčiříková Hana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-28)Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě č. 701A v úseku žst. Veselí nad Lužnicí (mimo) - žst. Kardašova Řečice (mimo) s maximální rychlostí 100-120 km/h. Práce obsahuje šest variant řešení směrového ... -
Hodnocení granulometrického znečištění kolejového lože ve vztahu k následné recyklaci
; Vedoucí práce: Lidmila Martin; Oponent práce: Bret Ondřej
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-28)Tato práce se zabývá charakteristikou kameniva pro kolejové lože, zejména jeho znečištěním a recyklací. Je zde řešeno několik způsobů postupu odběru vzorků a jejich vzájemné porovnání podle výsledků laboratorních měření, ... -
Návrh úseku železniční trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw s návrhovou rychlostí 250 km/h, variantně až 350 km/h
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Babič Michal
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)Předmětem diplomové práce je návrh trasy rychlého spojení Praha - Wroclaw. Trasa musí splňovat parametry vysokorychlostních tratí a také musí vyhovovat platným technickým normám a technickým specifikacím interoperability. ... -
Rekonstrukce železniční tratě č.311 v úseku žst. Horní Lipová - žst. Lipová Lázně
; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Kučera Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)Obsahem diplomové práce je návrh rekonstrukce železniční tratě č. 311 v úseku žst. Horní Lipová (včetně) - žst. Lipová Lázně (včetně). Mezistaniční úsek je řešen v pěti variantách v rozmezí od 50 km/h do 90 km/h. Další ... -
Porovnání stávající a nově navrhované zkoušky nízkofrekvenční dynamické plošné tuhosti podštěrkových rohoží pro použití v ČR
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Jasanský Petr
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-05)Obsahem práce je provedení laboratorních zkoušek dynamické plošné tuhosti na podštěrkových antivibračních rohoží od třech různých výrobců. Cílem práce je porovnání metodik měření dynamické plošné tuhosti podle Obecných ... -
Zvýšení kapacity železniční tratě Praha Smíchov - Hostivice
; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Šefl Vladislav
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)Diplomová práce se zabývá zkapacitněním železniční tratě č. 528A v úseku Praha Smíchov - Hostivice. Cílem práce je navrhnout trať v daném úseku jako alternativní spojení centra Prahy s Letištěm Václava Havla. Jsou zpracovány ... -
Rekonstrukce žst. Jindřichův Hradec včetně kolejistě JHMD
; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Zvěřina Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-01-08)V diplomové práci je popsán stávající stav a provoz železniční stanice Jindřichův Hradec. Cílem diplomové práce je návrh nejefektivnější rekonstrukce této stanice včetně úzkorozchodného kolejiště JHMD a zvýšení traťové ... -
Rekonstrukce žst. Lužná u Rakovníka
; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Horníček Leoš
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-20)V bakalářské práci je navržena rekonstrukce železniční stanice Lužná u Rakovníka. Hlavními požadavky jsou zvýšení rychlosti, optimalizace zapojení tratí do stanice a zvýšení bezpečnosti a komfortu cestujících. Návrh je ... -
Rekonstrukce železniční tratě č.532C v úseku žst. Čelákovice (mimo) - žst. Kostelec nad Labem (včetně)
; Vedoucí práce: Břešťovský Petr; Oponent práce: Zvěřina Jan
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-20)Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě č. 532C v úseku železniční stanice Čelákovice (mimo) - železniční stanice Kostelec nad Labem (včetně) s maximální rychlostí 100 km/h. Práce obsahuje čtyři ... -
Životní cyklus geosyntetik v pražcovém podloží a nakládání s nimi po skončení jejich životnosti
; Vedoucí práce: Horníček Leoš; Oponent práce: Lidmila Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2016-05-22)Tato práce představuje základní typy geosyntetik používané v pražcovém podloží, popisuje jejich využití a technologie instalace. Dále se zaměřuje na životní cyklus geosyntetických materiálů a popisuje způsoby, jakými tyto ... -
Železniční propojení Klára - Nová Pec
; Vedoucí práce: Krejčiříková Hana
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27) -
Využití gumového granulátu v konstrukci železničního spodku
; Vedoucí práce: Lidmila Martin
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-27)