Rekonstrukce železniční tratě č.532C v úseku žst. Čelákovice (mimo) - žst. Kostelec nad Labem (včetně)
Reconstruction of the Railway line nr. 532C in section Čelákovice (excluded) - Kostelec nad Labem (included)
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Šuk Jan
Vedoucí práce
Břešťovský Petr
Oponent práce
Zvěřina Jan
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra železničních stavebObhájeno
2016-06-28Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdfVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://www.cvut.cz/sites/default/files/content/d1dc93cd-5894-4521-b799-c7e715d3c59e/cs/20160901-metodicky-pokyn-c-12009-o-dodrzovani-etickych-principu-pri-priprave-vysokoskolskych.pdf
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě č. 532C v úseku železniční stanice Čelákovice (mimo) - železniční stanice Kostelec nad Labem (včetně) s maximální rychlostí 100 km/h. Práce obsahuje čtyři varianty řešení rekonstrukce a jejich graf rychlosti. Součástí práce je i návrh rekonstrukce železničních stanic Brandýs nad Labem a Kostelec nad Labem. Závěr práce tvoří výběr nejlepší varianty, pro kterou jsou zpracovány charakteristické příčné řezy v nejkritičtějších místech. The bachelor thesis deals with the reconstruction of the Railway line nr. 532C in section Čelákovice (excluded) - Kostelec nad Labem (included) with a maximum speed 100 km/h. The thesis includes four variants of solving reconstruction and a graph of speed. The thesis also includes design of the reconstruction of railways stations Brandýs nad Labem and Kostelec nad Labem. The thesis concludes with a selection of the best option for which are processed characteristic cross cuts at critical points.