ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra železničních staveb
  • Bakalářské práce - 11137
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta stavební
  • katedra železničních staveb
  • Bakalářské práce - 11137
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Rekonstrukce železniční tratě č. 701A v úseku žst. Vaselí nad Lužnicí - žst. Kardašova Řečice

Reconstruction of the Railway line nr. 701A in section Veselí nad Lužnicí - Kardašova Řečice

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Vandrovec Radek
Vedoucí práce
Břešťovský Petr
Oponent práce
Krejčiříková Hana
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavby
Studijní program
Stavební inženýrství
Instituce přidělující hodnost
katedra železničních staveb
Obhájeno
2017-06-28



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě č. 701A v úseku žst. Veselí nad Lužnicí (mimo) - žst. Kardašova Řečice (mimo) s maximální rychlostí 100-120 km/h. Práce obsahuje šest variant řešení směrového vedení při rekonstrukci a porovnání zemních prací při jednotlivých variantách. Práce pokračuje zpracováním směrového a výškového řešení a vzorovými příčnými řezy pro jednu zvolenou variantu. Součástí práce je návrh nového uspořádání žst. Doňov.
 
This bachelor thesis deals with the reconstruction of the railway line No. 701A in the section Veselí nad Lužnicí (excluded) - Kardašova Řečice (excluded) with a maximum speed of 100-120 km/h. The thesis contains six variants of directional guidance in the reconstruction and comparison of the earthworks in individual variants. The thesis continues with a directional and elevation designs and pattern cross cuts for one selected variant. The new disposition of the Doňov railway station is also included.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/68651
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (994.5Kb)
POSUDEK (223.9Kb)
POSUDEK (351.6Kb)
PRILOHA (2.561Mb)
PRILOHA (240.4Kb)
PRILOHA (320.1Kb)
PRILOHA (1.284Mb)
PRILOHA (171.6Kb)
PRILOHA (901.1Kb)
PRILOHA (830.1Kb)
PRILOHA (882.6Kb)
PRILOHA (1.091Mb)
PRILOHA (869.1Kb)
PRILOHA (762.3Kb)
PRILOHA (4.183Mb)
PRILOHA (14.76Mb)
PRILOHA (3.797Mb)
PRILOHA (1.646Mb)
PRILOHA (944.7Kb)
PRILOHA (1.085Mb)
PRILOHA (734.2Kb)
PRILOHA (899.5Kb)
PRILOHA (993.0Kb)
PRILOHA (11.33Mb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 11137 [50]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV