Rekonstrukce železniční tratě č. 701A v úseku žst. Vaselí nad Lužnicí - žst. Kardašova Řečice
Reconstruction of the Railway line nr. 701A in section Veselí nad Lužnicí - Kardašova Řečice
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Vandrovec Radek
Vedoucí práce
Břešťovský Petr
Oponent práce
Krejčiříková Hana
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra železničních stavebObhájeno
2017-06-28Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční tratě č. 701A v úseku žst. Veselí nad Lužnicí (mimo) - žst. Kardašova Řečice (mimo) s maximální rychlostí 100-120 km/h. Práce obsahuje šest variant řešení směrového vedení při rekonstrukci a porovnání zemních prací při jednotlivých variantách. Práce pokračuje zpracováním směrového a výškového řešení a vzorovými příčnými řezy pro jednu zvolenou variantu. Součástí práce je návrh nového uspořádání žst. Doňov. This bachelor thesis deals with the reconstruction of the railway line No. 701A in the section Veselí nad Lužnicí (excluded) - Kardašova Řečice (excluded) with a maximum speed of 100-120 km/h. The thesis contains six variants of directional guidance in the reconstruction and comparison of the earthworks in individual variants. The thesis continues with a directional and elevation designs and pattern cross cuts for one selected variant. The new disposition of the Doňov railway station is also included.