Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Numerické modelování kabelového tunelu Karlín, Numerical modelling of the cable tunnel Karlín
; Vedoucí práce: Hilar Matouš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2014-06-28)
Ostění tunelů z vláknobetonových segmentů, Tunnel linings from fibre reinforced concrete segments
; Vedoucí práce: Hilar Matouš (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum., 2011-11-16)
Rekonstrukce tunelů na železniční trati Tanvald - Kořenov, Reconstruction of tunnels on the railway track Tanvald - Kořenov
; Vedoucí práce: Hilar Matouš; Oponent práce: Mařík Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2021-06-22)
Obsahem bakalářské práce je popis problémů a návrh oprav tunelů na železniční trati Tanvald – Kořenov. Na této trati se nachází celkem čtyři tunely – Žďárský, Desenský, Dolnopolubenský a Polubenský (uvedeny ve směru z ...
Geotechnický průzkum pro založení průmyslové haly v Protivíně, Geotechnical investigation for foundations of industrial hall in Protivín
; Vedoucí práce: Hilar Matouš; Oponent práce: Nosek Petr (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2022-06-20)
Tato bakalářská práce se zabývá geotechnickým průzkumem pro plošné založení průmyslové haly v Protivíně, který provedl autor této práce. Provedeno bylo pět jádrových vrtů do hloubky pěti metrů, což by v daných geologických ...
Rekonštrukcia Dolnolučanského železničného tunela, Reconstruction of the Dolnolučanský railway tunnel
; Vedoucí práce: Hilar Matouš; Oponent práce: Mařík Libor (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-02-15)
Predmetom práce je návrh technického riešenia rekonštrukcie Dolnolučanského železničného tunela. Jedná sa o jednokoľajný tunel, situovaný na železničnej trati 036 Liberec – Harrachov. Tunel bol sprevádzkovaný v roku 1894. ...
Numerická analýza ražeb trasy I.D metra v Praze, Numerical analysis of excavations of the Prague's metro line I.D
; Vedoucí práce: Hilar Matouš; Oponent práce: Ježek Jan (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-28)
Obsahem této bakalářské práce je numerické modelování dvoukolejného traťového tunelu trasy I.D ve staničeních 42,570 km a 42, 470 km a následné porovnání výsledků numerického modelování s výsledky geotechnického monitoringu. ...