Zobrazit minimální záznam

Marketing Communication Mix and its Use in Škoda Auto a.s.



dc.contributor.advisorSkokanová Dagmar
dc.contributor.authorKlára Hukalová
dc.date.accessioned2025-06-19T12:54:31Z
dc.date.available2025-06-19T12:54:31Z
dc.date.issued2025-06-14
dc.identifierKOS-1243629887305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/123819
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem a jeho aplikací ve společnosti Škoda Auto a. s. Cílem bakalářské práce je na základě rešerše odborné literatury a výsledků empirického výzkumu zjistit, jak technologické inovace v komunikačním mixu vybrané společnosti ovlivňují míru zapojení zákazníků, a určit význam jednotlivých komunikačních kanálů pro úspěch firemní komunikace v současné digitální éře. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy a popisuje jak tradiční nástroje komunikačního mixu, tak nové přístupy zahrnující digitální marketing, využití umělé inteligence či koncept metaverse. Praktická část se zaměřuje na konkrétní aplikaci těchto nástrojů ve společnosti Škoda Auto a.s., přičemž je doplněna o kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Závěrem práce jsou formulována konkrétní doporučení vedoucí ke zlepšení efektivity marketingové komunikace v souladu s očekáváním cílové skupiny a současnými trendy.cze
dc.description.abstractThis bachelors thesis focuses on the marketing communication mix and its application within the company Škoda Auto a. s. The thesis aims to examine, based on a review of academic literature and the results of empirical research, how technological innovations in the companys communication mix influence customer engagement, and to determine the importance of individual communication channels for the success of corporate communication in todays digital era. The theoretical part defines key concepts and describes traditional marketing communication tools and new approaches, including digital marketing, the use of artificial intelligence, and the metaverse concept. The practical part focuses on the specific application of these tools in Škoda Auto a. s. and is supported by quantitative research in a questionnaire survey. The thesis concludes with concrete recommendations aimed at improving the effectiveness of marketing communication in line with the target group's expectations and current trends.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectdigitální marketingcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectdigital marketingeng
dc.titleMarketingový komunikační mix a jeho využití ve společnosti Škoda Auto a.s.cze
dc.titleMarketing Communication Mix and its Use in Škoda Auto a.s.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2025-06-19
dc.contributor.refereeMontenero Vincent Blaise
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam