ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Marketingový komunikační mix a jeho využití ve společnosti Škoda Auto a.s.

Marketing Communication Mix and its Use in Škoda Auto a.s.

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Klára Hukalová
Vedoucí práce
Skokanová Dagmar
Oponent práce
Montenero Vincent Blaise
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií
Obhájeno
2025-06-19



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem a jeho aplikací ve společnosti Škoda Auto a. s. Cílem bakalářské práce je na základě rešerše odborné literatury a výsledků empirického výzkumu zjistit, jak technologické inovace v komunikačním mixu vybrané společnosti ovlivňují míru zapojení zákazníků, a určit význam jednotlivých komunikačních kanálů pro úspěch firemní komunikace v současné digitální éře. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy a popisuje jak tradiční nástroje komunikačního mixu, tak nové přístupy zahrnující digitální marketing, využití umělé inteligence či koncept metaverse. Praktická část se zaměřuje na konkrétní aplikaci těchto nástrojů ve společnosti Škoda Auto a.s., přičemž je doplněna o kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Závěrem práce jsou formulována konkrétní doporučení vedoucí ke zlepšení efektivity marketingové komunikace v souladu s očekáváním cílové skupiny a současnými trendy.
 
This bachelors thesis focuses on the marketing communication mix and its application within the company Škoda Auto a. s. The thesis aims to examine, based on a review of academic literature and the results of empirical research, how technological innovations in the companys communication mix influence customer engagement, and to determine the importance of individual communication channels for the success of corporate communication in todays digital era. The theoretical part defines key concepts and describes traditional marketing communication tools and new approaches, including digital marketing, the use of artificial intelligence, and the metaverse concept. The practical part focuses on the specific application of these tools in Škoda Auto a. s. and is supported by quantitative research in a questionnaire survey. The thesis concludes with concrete recommendations aimed at improving the effectiveness of marketing communication in line with the target group's expectations and current trends.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/123819
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.440Mb)
POSUDEK (891.8Kb)
POSUDEK (965.3Kb)
PRILOHA (376.3Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

Související záznamy

Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.

  • Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu 

    Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)
    Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ...
  • Marketingový plán penzionu Rauschberghof 

    Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)
    Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ...
  • Personální management 

    Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
    (České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)
    Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV