Optimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti
Optimizing the Performance of PPC Ads in the Selected Company
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Martin Kubát
Supervisor
Skokanová Dagmar
Opponent
Knihová Ladislava
Study program
Projektové řízení inovacíInstitutions assigning rank
institut manažerských studiíDefended
2025-06-10Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti. Cílem práce je analyzovat současné kampaně v systémech Sklik a Zboží.cz a navrhnout efektivní způsoby, jak zlepšit jejich výkonnost. V rámci práce jsou popsány základní principy online marketingu a fungování PPC reklamních systémů, následně jsou provedeny analýzy aktuálního stavu kampaní a identifikovány klíčové slabiny. Na základě zjištěných dat jsou navrženy konkrétní kroky pro optimalizaci, které mohou vést ke zvýšení konverzního poměru a efektivnějšímu využití rozpočtu. Výsledkem práce jsou praktická doporučení, jež mohou firmě pomoci lépe využít potenciál výkonnostní reklamy a posílit svou pozici na trhu. This thesis focuses on the optimization of performance PPC ads in a selected company. The aim of the thesis is to analyze the current campaigns in Sklik and Zboží.cz systems and to propose effective ways to improve their performance. The basic principles of online marketing and the functioning of PPC advertising systems are described, followed by an analysis of the current state of campaigns and identification of key weaknesses. Based on the identified data, specific optimization steps are proposed that can lead to increased conversion rates and more efficient budget utilization. As a result of the work, practical recommendations are made that can help the company to better exploit the potential of performance advertising and strengthen its position on the market.
View/ Open
Collections
- Diplomové práce - 32116 [933]