Show simple item record

Optimizing the Performance of PPC Ads in the Selected Company



dc.contributor.advisorSkokanová Dagmar
dc.contributor.authorMartin Kubát
dc.date.accessioned2025-06-10T09:57:45Z
dc.date.available2025-06-10T09:57:45Z
dc.date.issued2025-06-05
dc.identifierKOS-1246662308905
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/122890
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na optimalizaci výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosti. Cílem práce je analyzovat současné kampaně v systémech Sklik a Zboží.cz a navrhnout efektivní způsoby, jak zlepšit jejich výkonnost. V rámci práce jsou popsány základní principy online marketingu a fungování PPC reklamních systémů, následně jsou provedeny analýzy aktuálního stavu kampaní a identifikovány klíčové slabiny. Na základě zjištěných dat jsou navrženy konkrétní kroky pro optimalizaci, které mohou vést ke zvýšení konverzního poměru a efektivnějšímu využití rozpočtu. Výsledkem práce jsou praktická doporučení, jež mohou firmě pomoci lépe využít potenciál výkonnostní reklamy a posílit svou pozici na trhu.cze
dc.description.abstractThis thesis focuses on the optimization of performance PPC ads in a selected company. The aim of the thesis is to analyze the current campaigns in Sklik and Zboží.cz systems and to propose effective ways to improve their performance. The basic principles of online marketing and the functioning of PPC advertising systems are described, followed by an analysis of the current state of campaigns and identification of key weaknesses. Based on the identified data, specific optimization steps are proposed that can lead to increased conversion rates and more efficient budget utilization. As a result of the work, practical recommendations are made that can help the company to better exploit the potential of performance advertising and strengthen its position on the market.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPPC reklamacze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectonline marketingcze
dc.subjectSklikcze
dc.subjectZboží.czcze
dc.subjectoptimalizace PPC kampaněcze
dc.subjectPPC advertisingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectonline marketingeng
dc.subjectSklikeng
dc.subjectZbozi.czeng
dc.subjectPPC campaign optimizationeng
dc.titleOptimalizace výkonnostních PPC reklam ve vybrané společnosticze
dc.titleOptimizing the Performance of PPC Ads in the Selected Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.date.accepted2025-06-10
dc.contributor.refereeKnihová Ladislava
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Files in this item


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record