Výzvy AI v oblasti vzdělávání
Challenges of AI in Education
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Denisa Andrlíková
Vedoucí práce
Vaněček David
Oponent práce
Dobrovská Dana
Studijní program
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuInstituce přidělující hodnost
institut pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zaměřuje na nové poznatky ze světa výukových strategii a inovativních trendů v odborném vzdělávání, kde hlavní komunikační a informační technologie přinesou nový trend ve vzdělávání. Právě zařazování těchto technologií by mělo přinést do vzdělávání ovlivňující myšlení, rozhodování a jednání žáků, které může vést k novým vědomostem a dovednostem. V budoucnosti bude kladen velký význam na komunikaci a vzájemnou spolupráci. Žáci by se měli připravovat již na školách, aby byli dostatečné kvalifikování, vzděláni a schopni uplatnit se v rychle se měnícím světě. Již dnes se dostává do vyučovacího procesu používání umělé inteligence a virtuální reality, kde se prostřednictvím simulace dokáže žák učit a chápat mnohem rychleji. VR dokáže žáka dostat do virtuálního, tzv. imaginárního světa, kde se žák dokáže pohybovat v trojrozměrném prostoru, a má přitom pocit reálného světa. The bachelor thesis focuses on new insights from the world of teaching strategies and innovative trends in vocational education, where major communication and information technologies will bring a new trend in education. It is the incorporation of these technologies that should bring into education influencing students' thinking, decision making and actions that can lead to new knowledge and skills. In the future, great importance will be placed on communication and collaboration. Pupils should be prepared for this already in schools so that they are sufficiently skilled, educated and able to apply themselves in a rapidly changing world. The use of artificial intelligence and virtual reality is already making its way into the classroom, where pupils can learn and understand much faster through simulation. VR can put the pupil in a virtual, so-called imaginary world, where the pupil can move in a three-dimensional space while having a sense of the real world.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1304]