Show simple item record

Challenges of AI in Education



dc.contributor.advisorVaněček David
dc.contributor.authorDenisa Andrlíková
dc.date.accessioned2025-02-01T23:52:20Z
dc.date.available2025-02-01T23:52:20Z
dc.date.issued2025-02-01
dc.identifierKOS-1241008807005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/120686
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na nové poznatky ze světa výukových strategii a inovativních trendů v odborném vzdělávání, kde hlavní komunikační a informační technologie přinesou nový trend ve vzdělávání. Právě zařazování těchto technologií by mělo přinést do vzdělávání ovlivňující myšlení, rozhodování a jednání žáků, které může vést k novým vědomostem a dovednostem. V budoucnosti bude kladen velký význam na komunikaci a vzájemnou spolupráci. Žáci by se měli připravovat již na školách, aby byli dostatečné kvalifikování, vzděláni a schopni uplatnit se v rychle se měnícím světě. Již dnes se dostává do vyučovacího procesu používání umělé inteligence a virtuální reality, kde se prostřednictvím simulace dokáže žák učit a chápat mnohem rychleji. VR dokáže žáka dostat do virtuálního, tzv. imaginárního světa, kde se žák dokáže pohybovat v trojrozměrném prostoru, a má přitom pocit reálného světa.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis focuses on new insights from the world of teaching strategies and innovative trends in vocational education, where major communication and information technologies will bring a new trend in education. It is the incorporation of these technologies that should bring into education influencing students' thinking, decision making and actions that can lead to new knowledge and skills. In the future, great importance will be placed on communication and collaboration. Pupils should be prepared for this already in schools so that they are sufficiently skilled, educated and able to apply themselves in a rapidly changing world. The use of artificial intelligence and virtual reality is already making its way into the classroom, where pupils can learn and understand much faster through simulation. VR can put the pupil in a virtual, so-called imaginary world, where the pupil can move in a three-dimensional space while having a sense of the real world.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectKomunikačně-informační technologiecze
dc.subjectvirtuální realitacze
dc.subjectrozšířená realitacze
dc.subjectumělá inteligencecze
dc.subjectinovacecze
dc.subjectinovativní trendy v odborném vzdělávánícze
dc.subjectCommunication and information technologieseng
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectaugmented realityeng
dc.subjectartificial intelligenceeng
dc.subjectinnovationeng
dc.subjectinnovative trends in vocational educationeng
dc.titleVýzvy AI v oblasti vzdělávánícze
dc.titleChallenges of AI in Educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeDobrovská Dana
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record