Zobrazit minimální záznam

HR Marketing in the Construction Company Aimed at Students



dc.contributor.advisorŠikýř Martin
dc.contributor.authorSára Dalecká
dc.date.accessioned2024-06-18T14:17:36Z
dc.date.available2024-06-18T14:17:36Z
dc.date.issued2024-05-29
dc.identifierKOS-1240438996105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115120
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem HR marketingu ve stavební společnosti se zaměřením na studenty. Cílem je prozkoumat využití HR marketingu ve vybrané stavební společnosti se zaměřením na zaměstnávání studentů, posoudit stávající stav a určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodná řešení. Teoretická část se zabývá HR marketingem a zaměstnáváním studentů. Praktická část představuje vybranou společnost a řeší metodiku šetření mezi studenty a personálními manažery ve společnosti Metrostav a.s. Výsledkem jsou návrhy na zlepšení využití HR marketingu.cze
dc.description.abstractThe bachelor's thesis deals with the topic of HR marketing in a construction company with a focus on students. The aim is to investigate the use of HR marketing in a selected construction company with a focus on student employment, to assess the current situation and identify possible opportunities for improvement and propose appropriate solutions. The theoretical part deals with HR marketing and student employment. The practical part introduces the selected company and addresses the methodology of the survey among students and HR managers at Metrostav a.s. This results in suggestions for improvement.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPersonální marketingcze
dc.subjectinterní a externí personální marketingcze
dc.subjectzaměstnávání studentůcze
dc.subjectPersonnel marketingeng
dc.subjectinternal and external personnel marketingeng
dc.subjectstudent employmenteng
dc.titleHR marketing ve stavební společnosti zaměřený na studentycze
dc.titleHR Marketing in the Construction Company Aimed at Studentseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2024-06-03
dc.contributor.refereeTomešková Kateřina
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam