Zobrazit minimální záznam

Product Marketing Analysis in the Automotive Industry



dc.contributor.advisorNováková Lenka
dc.contributor.authorEliška Došková
dc.date.accessioned2024-06-18T14:17:00Z
dc.date.available2024-06-18T14:17:00Z
dc.date.issued2024-05-29
dc.identifierKOS-1178502000205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/115107
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analýza vozu Kodiaq ve společnosti Škoda Auto a.s. a návrh další možné marketingové strategie, která by se dala aplikovat na budoucí generaci vozu. V první části se tato práce věnuje teoretickému propojení automobilového průmyslu a marketingu. Druhá část se zaměřuje na analýzu vozu Kodiaq pomocí dvou zvolených nástrojů marketingové strategie. Data pro tuto analýzu jsou získána převážně prostřednictvím expertních rozhovorů, sekundárního výzkumu a na základě vlastních zkušeností z interního prostředí ve Škoda Auto a.s. Na základě výsledků analýzy jsou sestavena konkrétní doporučení v rámci marketingové strategie pro další generaci tohoto modelu.cze
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to analyse the Kodiaq at Škoda Auto a.s. and to propose a possible marketing strategy that could be applied to the next generation of the car. The first part of this thesis focuses on the theoretical link between the automotive industry and marketing. The second part focuses on the analysis of the Kodiaq car using the two chosen marketing strategy tools. The data for this analysis is mainly obtained through expert interviews, secondary research and from our own experience in the internal environment at Škoda Auto a.s. Based on the results of the analysis, specific recommendations are made in the marketing strategy for the next generation of this model.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectautomobilový průmyslcze
dc.subjectmarketingová analýzacze
dc.subjectproduktová strategiecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectproduktcze
dc.subjectcenacze
dc.subjectdistribucecze
dc.subjectpropagacecze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectAutomotive Industryeng
dc.subjectMarketing Analysiseng
dc.subjectProduct Strategyeng
dc.subjectMarketing Mixeng
dc.subjectProducteng
dc.subjectPriceeng
dc.subjectDistributioneng
dc.subjectPromotioneng
dc.titleMarketingová analýza produktu v automobilovém průmyslucze
dc.titleProduct Marketing Analysis in the Automotive Industryeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.date.accepted2024-06-03
dc.contributor.refereeSkokanová Dagmar
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam