Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Optimization of the Marketing Strategy of a Non-profit Organization Using Innovative Marketing Tools
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Nikol Pánková
Vedoucí práce
Sadílek Tomáš
Oponent práce
Švec Jan
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá optimalizací marketingové strategie Prague Finance Institute, z.s. a klade si za cíl zvýšení povědomí o značce, tedy za období od 1.9.2024 do 31.8.2025 získat na sociální síti LinkedIn dva tisíce nových odběratelů a na sociální síti Instagram sedm set nových odběratelů. Práce je zpracována pomocí rešerše a analýz z poskytnutých či veřejně zveřejněných dat. V práci jsou využity odpovědi z dotazníku zpracované externí marketingovou agenturou v rámci rebrandingu, kterým Prague Finance Institute právě prochází. V teoretické části jsou zpracovány poznatky o tvorbě marketingové strategie se zaměřením na vzdělávací instituce. V praktické části je vytvořena marketingová situační analýza značky a analyzovaná současná marketingová situace Prague Finance Institute. V rámci analýzy konkurence bylo zjištěno, že PFI nemá přímou konkurenci a s nepřímou konkurencí spíše spolupracují, vstup nového konkurenta je vzhledem k velikosti finančního trhu v ČR vcelku omezený. Prague Finance Institute nemělo pevně stanovené cíle a definovanou strategickou a taktickou část marketingu, využívalo především komunikačního kanálu sociální sítě LinkedIn, e-mail marketing k zasílání newsletteru a webové stránky měly informační charakter. Na základě analýz je v rámci marketingové strategie definována vize, mize a cíle značky, také její hodnoty. Dále je doporučeno zařadit nové marketingové nástroje jako je webová analytika – Google Analytics a Hotjar, také pomocný nástroj Marketing Miner. V rámci sociálních sítí je vytvořen obsahový plán a plán kampaní na období září 2024–srpen 2025. K automatizované optimalizaci kampaní je doporučena Performance Max kampaň a aplikace Správce reklamy od vývojáře Meta. Na základě optimalizace marketingové strategie se očekává naplnění cíle. The diploma thesis optimises the marketing strategy of Prague Finance Institute, z.s. and aims to increase brand awareness, i.e. to gain two thousand new subscribers on the social network LinkedIn and seven hundred new subscribers on the social network Instagram in the period from September 1, 2024 to August 31, 2025. The thesis is based on research and analysis of provided or publicly published data. The thesis uses responses from a questionnaire processed by an external marketing agency as part of the rebranding that the Prague Finance Institute is currently undergoing. The theoretical part processes knowledge about the creation of a marketing strategy with a focus on educational institutions. In the practical part, a marketing situation analysis of the brand is prepared and the current marketing situation of the Prague Finance Institute is analysed. As part of the competitive analysis, it was found that PFI does not have direct competition, but rather cooperates with indirect competition, and the entry of a new competitor is relatively limited given the size of the financial market in the Czech Republic. Prague Finance Institute did not have firmly set goals and a defined strategic and tactical part of marketing, it mainly used the communication channel of the social network LinkedIn, email marketing to send newsletters and the website had an informational character. Based on the analyses, the vision, mission, and goals of the brand, as well as its values, are defined in the marketing strategy. It is also recommended to include new marketing tools such as web analytics - Google Analytics and Hotjar, as well as the auxiliary tool Marketing Miner. Within the social networks, a content plan and a campaign plan for the period September 2024–August 2025 are created. Performance Max campaign and Meta’s Ad Manager application are recommended for automated campaign optimization. Based on the optimization of the marketing strategy, the goal is expected to be achieved.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]
Související záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu
Autor: Alena Telínová; Vedoucí práce: Nováková Lenka; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2023-06-07)Tato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout ... -
Marketingový plán penzionu Rauschberghof
Autor: Uhrová Eva; Vedoucí práce: Cupal Libor; Oponent práce: Toth Daniel
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2018-06-14)Tato bakalářská práce se zabývá návrhy opatření pro zdokonalení marketingové strategie rodinného pensionu Rauschberghof. Cílem práce bylo vytvořit návrh na marketingový plán. Tento návrh se specializuje zejména na taková ... -
Personální management
Autor: Lejčarová Pavla; Vedoucí práce: Holá Hana; Oponent práce: Jílková Petra
(České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre., 2017-05-04)Cílem této bakalářské práce je posoudit současný stav personálního marketingu ve společnosti ABC, s.r.o. a navrhnout konkrétní řešení na zlepšení. V teoretické části je věnována pozornost základním pojmům této problematiky, ...