MÚK Bláhovka, jižní propojení D11 a I/37 u Hradec Králové
Interchange Bláhovka, South Interconnection of D11 and I/37 at Hradec Králové
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Daniel Palivec
Vedoucí práce
Ježková Jaromíra
Oponent práce
Vaněk Jan
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra silničních stavebObhájeno
2024-02-14Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této práce je návrh kapacitnějšího řešení turbookružní křižovatky Bláhovka. Úrovňová křižovatka bude přeprojektována na mimoúrovňovou kvůli nevyhovujícímu kapacitnímu posouzení. Součástí práce bude dále revize návrhu silničního propojení silnic I/11 a I/37, která se bude napojovat na začátku úseku na MÚK Kukleny a na konci úseku na původní směrové vedení Jižní spojky. Návrh bude rovněž řešit úpravu silnice I/11 včetně jejího napojení na nově navrženou okružní křižovatku (severní rameno) a nově vzniklé rameno na jižní straně okružní křižovatky, které bude směřovat do budoucí rozvojové zóny dané lokality dle územního plánu. V poslední řadě bude součástí návrhu také napojení stávající základny složek IZS na nově vzniklou úpravu silnice I/11 a návrh pěších tras v okolí okružní křižovatky. Projekt je řešen v úrovni technické studie. The aim of this work is to propose a more capacious solution for the Blahovka turbo roundabout. The level crossing will be redesigned to a non-level crossing due to inadequate capacity assessment. The work will also include a revision of the design of the road connection of roads I/11 and I/37, which will be connected at the beginning of the section to the Kukleny MÚK and at the end of the section to the original directional line of the South Junction. The proposal will also deal with the improvement of the I/11 road, including its connection to the newly designed roundabout (northern shoulder) and the newly created shoulder on the southern side of the roundabout, which will lead to the future development zone of the given location according to the spatial plan. Finally, the proposal will also include the connection of the existing base of the IZS components to the newly created improvement of the I/11 road and the design of pedestrian routes in the vicinity of the roundabout. The project is solved at the level of a technical study.
Kolekce
- Diplomové práce - 11136 [250]