Zobrazit minimální záznam

Business-plan for Establishing, Manufacturing and Promoting own Brand of Cosmetics



dc.contributor.advisorFanta Petr
dc.contributor.authorEkaterina Samotes
dc.date.accessioned2024-02-02T23:52:14Z
dc.date.available2024-02-02T23:52:14Z
dc.date.issued2024-02-02
dc.identifierKOS-1198417941105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/113528
dc.description.abstractPředmětem této diplomové práce je návrh podnikatelského plánu pro vytvoření kosmetické značky a její následnou propagaci na trhu. K posouzení relevance podnikání v daném odvětví bude použita PEST analýza. Následovat bude SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Během práce bude využit marketingový mix pro stručné a jasné definování marketingových aktivit. Hlavním výstupem práce je sestavení a následné vyhodnocení relevantnosti podnikatelského plánu.cze
dc.description.abstractThe subject of this master thesis is a proposal of a business plan for the creation of a cosmetic brand and its subsequent promotion on the market. PEST analysis will be used to assess the relevance of the business in the industry. This will be followed by SWOT analysis and Porter's five competitive forces analysis. Throughout the thesis, the marketing mix will be used to define the marketing activities concisely and clearly. The main output of the thesis is the development and subsequent evaluation of the relevance of the business plan.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectBusinesscze
dc.subjectpodnikatelský pláncze
dc.subjectfinanční pláncze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectBusinesseng
dc.subjectbusiness planeng
dc.subjectfinancial planeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.titleBusiness plán založení, výroby a propagace vlastní značky kosmetikycze
dc.titleBusiness-plan for Establishing, Manufacturing and Promoting own Brand of Cosmeticseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeJemala Marek
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam