Business plán založení, výroby a propagace vlastní značky kosmetiky
Business-plan for Establishing, Manufacturing and Promoting own Brand of Cosmetics
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Ekaterina Samotes
Supervisor
Fanta Petr
Opponent
Jemala Marek
Study program
Projektové řízení inovacíInstitutions assigning rank
institut manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem této diplomové práce je návrh podnikatelského plánu pro vytvoření kosmetické značky a její následnou propagaci na trhu. K posouzení relevance podnikání v daném odvětví bude použita PEST analýza. Následovat bude SWOT analýza a Porterova analýza pěti konkurenčních sil. Během práce bude využit marketingový mix pro stručné a jasné definování marketingových aktivit. Hlavním výstupem práce je sestavení a následné vyhodnocení relevantnosti podnikatelského plánu. The subject of this master thesis is a proposal of a business plan for the creation of a cosmetic brand and its subsequent promotion on the market. PEST analysis will be used to assess the relevance of the business in the industry. This will be followed by SWOT analysis and Porter's five competitive forces analysis. Throughout the thesis, the marketing mix will be used to define the marketing activities concisely and clearly. The main output of the thesis is the development and subsequent evaluation of the relevance of the business plan.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [884]