Zobrazit minimální záznam

Setting up of Communication Campaign in Digital Environment



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorTereza Mershonová
dc.date.accessioned2024-02-02T23:52:05Z
dc.date.available2024-02-02T23:52:05Z
dc.date.issued2024-02-02
dc.identifierKOS-1240914380405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/113523
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně. Cílem bakalářské práce je návrh komunikační kampaně startupu v digitálním prostředí. Teoretická část práce nabízí souhrn relevantních teoretických poznatků, získaných z odborné literatury, konkrétně definuje pojem komunikační a mediální mix a principy nastavení komunikační kampaně v kontextu specifik digitálního prostředí. V praktické části je analyzována konkrétní společnost, navržen kreativní koncept kampaně a nastaven komunikační a mediální mix v kontextu digitálního prostředí. Kampaň je otestována s klienty pomocí A/B testování a výsledky jsou promítnuty do finálního návrhu kampaně.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with setting up a communication campaign in a digital environment. Specifically, it focuses on the company Smooth llc. In the theoretical part there is a summary based on the theoretical knowledge available from the literature and then their application in the practical part focusing on a specific company, supplemented by information obtained while working for the company. The goal is to design a communication campaign with the primary objective of attracting 400 new customers to Smooth and summarize all the findings for possible future use by other start-up companies in the U.S.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectKomunikační mixcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectstartupcze
dc.subjectUSAcze
dc.subjectCommunication mixeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectsocial mediaeng
dc.subjectstartupeng
dc.subjectUSAeng
dc.titleNávrh komunikační kampaně v digitálním prostředícze
dc.titleSetting up of Communication Campaign in Digital Environmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKnihová Ladislava
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam