ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Bachelor Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikační kampaně v digitálním prostředí

Setting up of Communication Campaign in Digital Environment

Type of document
bakalářská práce
bachelor thesis
Author
Tereza Mershonová
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Knihová Ladislava
Study program
Ekonomika a management
Institutions assigning rank
institut manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační kampaně. Cílem bakalářské práce je návrh komunikační kampaně startupu v digitálním prostředí. Teoretická část práce nabízí souhrn relevantních teoretických poznatků, získaných z odborné literatury, konkrétně definuje pojem komunikační a mediální mix a principy nastavení komunikační kampaně v kontextu specifik digitálního prostředí. V praktické části je analyzována konkrétní společnost, navržen kreativní koncept kampaně a nastaven komunikační a mediální mix v kontextu digitálního prostředí. Kampaň je otestována s klienty pomocí A/B testování a výsledky jsou promítnuty do finálního návrhu kampaně.
 
The bachelor thesis deals with setting up a communication campaign in a digital environment. Specifically, it focuses on the company Smooth llc. In the theoretical part there is a summary based on the theoretical knowledge available from the literature and then their application in the practical part focusing on a specific company, supplemented by information obtained while working for the company. The goal is to design a communication campaign with the primary objective of attracting 400 new customers to Smooth and summarize all the findings for possible future use by other start-up companies in the U.S.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/113523
View/Open
PLNY_TEXT (7.447Mb)
PRILOHA (1.693Mb)
POSUDEK (202.8Kb)
POSUDEK (176.4Kb)
Collections
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV