Zobrazit minimální záznam

Communication Campaign Proposal of the Selected Techological Company



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorYuliia Barska
dc.date.accessioned2024-02-01T23:51:55Z
dc.date.available2024-02-01T23:51:55Z
dc.date.issued2024-02-01
dc.identifierKOS-1178501992705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/113481
dc.description.abstractPráce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro technologickou firmu specializující se na poskytování služeb v oblasti řízení IT služeb, řízení IT provozu, integrovaného řízení rizik a řízení služeb zákazníkům. Cílem práce je vytvořit komplexní a efektivní komunikační strategii, která umožní firmě oslovit své cílové publikum a dosáhnout svých obchodních a marketingových cílů. Plán kampaně obsahuje detailní harmonogram, rozpočet a potřebné zdroje pro realizaci kampaně. Výsledkem této práce je komplexní návrh komunikační kampaně, která má potenciál efektivně oslovit cílové publikum a podpořit obchodní úspěch firmy.cze
dc.description.abstractThis thesis focuses on designing a communication campaign for a technology company specializing in providing services in the areas of IT service management, IT operations management, integrated risk management, and customer service management, all through implementation, consultancy, training, and support. The goal of this work was to create a comprehensive and effective communication strategy that would enable the company to reach its target audience and achieve its business and marketing objectives. The campaign plan includes a detailed schedule, budget, and necessary resources for campaign execution. The result of this work is a comprehensive communication campaign proposal with the potential to effectively engage the target audience and support the company's business success.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectKomunikační kampaňcze
dc.subjectkomunikační strategiecze
dc.subjectvyhodnocení kampaněcze
dc.subjectintegrovaná marketingová komunikacecze
dc.subjectIT službycze
dc.subjectmarketingové cílecze
dc.subjectPESTLE analýzacze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjecttechnologická firmacze
dc.subjectCommunication Campaigneng
dc.subjectCommunication Strategyeng
dc.subjectEvaluation of the Campaigneng
dc.subjectIntegrated Marketing Communicationeng
dc.subjectIT Serviceseng
dc.subjectMarketing Goalseng
dc.subjectPESTLE Analysiseng
dc.subjectSituational Analysiseng
dc.subjectSWOT Analysiseng
dc.subjectTechnological Companyeng
dc.titleNávrh komunikační kampaně vybrané technologické firmycze
dc.titleCommunication Campaign Proposal of the Selected Techological Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeKnihová Ladislava
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam