ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Bakalářské práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh komunikační kampaně vybrané technologické firmy

Communication Campaign Proposal of the Selected Techological Company

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Yuliia Barska
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Knihová Ladislava
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro technologickou firmu specializující se na poskytování služeb v oblasti řízení IT služeb, řízení IT provozu, integrovaného řízení rizik a řízení služeb zákazníkům. Cílem práce je vytvořit komplexní a efektivní komunikační strategii, která umožní firmě oslovit své cílové publikum a dosáhnout svých obchodních a marketingových cílů. Plán kampaně obsahuje detailní harmonogram, rozpočet a potřebné zdroje pro realizaci kampaně. Výsledkem této práce je komplexní návrh komunikační kampaně, která má potenciál efektivně oslovit cílové publikum a podpořit obchodní úspěch firmy.
 
This thesis focuses on designing a communication campaign for a technology company specializing in providing services in the areas of IT service management, IT operations management, integrated risk management, and customer service management, all through implementation, consultancy, training, and support. The goal of this work was to create a comprehensive and effective communication strategy that would enable the company to reach its target audience and achieve its business and marketing objectives. The campaign plan includes a detailed schedule, budget, and necessary resources for campaign execution. The result of this work is a comprehensive communication campaign proposal with the potential to effectively engage the target audience and support the company's business success.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/113481
Zobrazit/otevřít
PRILOHA (50.80Kb)
POSUDEK (620.0Kb)
POSUDEK (211.2Kb)
PLNY_TEXT (944.0Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32116 [369]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV