Hodnocení toků cestujících v přednádraží letiště Praha
Evaluation of the Passengers Flows at the Curb Side at Prague Airport
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Jozef Michalčin
Vedoucí práce
Had Petr
Oponent práce
Tolar David
Studijní obor
Technologie údržby letadelStudijní program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Instituce přidělující hodnost
katedra letecké dopravyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Letisko Praha je najrušnejším letiskom v Českej Republike. S narastajúcim počtom cestujúcich sa zvyšuje dopyt po efektívnom a plynulom pohybe cestujúcich v terminálových budovách letiska a pred nimi. Cieľom práce je zhodnotiť využitie vstupných bodov terminálových budov na tomto letisku. Analýza by mala ukázať ako sú využívané jednotlivé vchody do Terminálu 1 a Terminálu 2. Motiváciou k práci bola aby analýza využitia vstupných bodov poslúžila pre ďalšie skúmanie toku cestujúcich po Letisku Praha. V texte je popísaný postup skúmania, ktorý bol prevedený formou počítačových simulácií. Nástrojom na prevedenie simulácií bol použitý model vytvorený v programe AnyLogic. Práca taktiež teoreticky ilustruje všetky možnosti pohybu po prednádraží Pražského Letiska. Simulácia bola prevádzaná pomocou modelu, vytvoreného na základe analýzy súčasného stavu a vstupných dát poskytnutých Letiskom Praha. Prvky a procesy v modeli boli definované vďaka pozorovaniam skúmaného priestoru. Prague Airport is the busiest airport in the Czech Republic. As the number of passengers increases, the demand for efficient and smooth passenger flow in front of the airport terminal buildings is growing. The aim of the work is to evaluate the use of the entry points of the terminal buildings at this airport. The analysis should show how the individual entrances to Terminal 1 and Terminal 2 are used. The motivation for the work was that the analysis of the use of entry points would serve for further investigation of the flow of passengers through Prague Airport. The text describes the investigation procedure, which was carried out in the form of computer simulations. A model created in the AnyLogic program was used as a tool for performing simulations. The work also theoretically illustrates all the possibilities of movement along the pre-station of Prague Airport. The simulation was carried out using a model created on the basis of an analysis of the current state and input data provided by Prague Airport. The elements and processes in the model were defined thanks to the observations of the studied space.
Kolekce
- Bakalářské práce - 16121 [683]