Zobrazit minimální záznam

Marketing Analysis of a Selected Technological Company



dc.contributor.advisorZmatlík Jiří
dc.contributor.authorPetr Žemlička
dc.date.accessioned2023-09-08T22:51:40Z
dc.date.available2023-09-08T22:51:40Z
dc.date.issued2023-09-08
dc.identifierKOS-1196778237805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/111712
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingu vybrané technologické firmy s cílem navrhnout marketingovou strategii do budoucna. V teoretické části budou vysvětleny marketingové pojmy, jež slouží jako podklad do praktické části. Mezi tyto pojmy patří například situační analýza, marketingový mix nebo marketingový výzkum. Praktická část se zabývá analýzou aktuálního stavu vybrané firmy. Získané informace z analýz a dotazníkového šetření jsou použity při návrhu pro zlepšení marketingové strategie.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the marketing analysis of a selected technological company with the aim of proposing a marketing strategy for the future. The theoretical part will explain the marketing concepts that serve as a basis for the practical part. These concepts include, for example, situation analysis, marketing mix or market research. The practical part deals with the analysis of the current state of the selected company. The information obtained from the analysis and the questionnaire survey is used in the proposal for improving the marketing strategy.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectsituation analysiseng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarket researcheng
dc.titleAnalýza marketingu vybrané technologické firmycze
dc.titleMarketing Analysis of a Selected Technological Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeHřebík František
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam