Webová aplikace zobrazující stav požadavků s využitím existujícího systému pro správu úkolů
Requests Status Overview Web Application based on Existing Task System
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Lukáš Nymsa
Supervisor
Šenkýř David
Opponent
Suchánek Marek
Field of study
Informační systémy a managementStudy program
Informatika 2009Institutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Tato práce se zaměřuje na analýzu a implementaci prototypu webové aplikace (v technologiích .NET a Vue.js), která propojí zákazníky s organizacemi využívajícími systémy pro správu úkolů. Cílem této webové aplikace je umožnit uživatelům vytvořit požadavky, sledovat jejich stav a komunikovat s organizacemi. Zároveň umožňuje organizacím komunikovat se zákazníky pouze pomocí systémů pro správu úkolů. V úvodu práce jsou ilustrovány procesy zmíněné komunikace zákazníka a organizace s využitím i bez využití podpůrné aplikace. Závěr práce zvažuje ekonomicko-manažerské aspekty nasazení a využití implementované aplikace. This thesis aims at analyzing and developing a prototype web application (using .NET and Vue.js) that connects customers with organizations using task systems. The web application aims at allowing customers to create requests, view the status of created requests and communicate with organizations. At the same time, it allows organizations to communicate with customers only using task systems. In the introduction of the thesis, the processes of the mentioned communication between the customer and the organization are illustrated with and without the use of the supporting application. In the conclusion, the economic-managerial aspects of the deployment and use of the implemented application are considered.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1745]