Zobrazit minimální záznam

CRM system for smaller organizations



dc.contributor.advisorNáplava Pavel
dc.contributor.authorDaniel Groschup
dc.date.accessioned2023-06-15T22:53:52Z
dc.date.available2023-06-15T22:53:52Z
dc.date.issued2023-06-15
dc.identifierKOS-1198093660805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/109444
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou CRM systémů a~jejím využitím v menších společnostech. V rámci rešerše je definován nejprve samotný pojem CRM, následně popsán jeho historický vývoj, k čemu slouží a proč je pro společnost důležitý. Součástí kapitoly je i průzkum existujících CRM systémů. Celý koncept CRM je zasazen do podnikové informační struktury. V poslední části rešerše je popsáno rozdělení společností podle vybraných kritérií. Na základě výstupů teoretické části je provedena case study nad organizací CZM, která identifikuje její problémy a požadavky na systém. Na základě požadavků je navrženo nové odlehčené řešení. Řešení je následně implementováno jakožto MVP aplikace, která slouží pro ověření celého návrhu. Na základě zpětné vazby získané během testování jsou vyhodnoceny přínosy aplikace, navrženy úpravy a doporučeno její využití.cze
dc.description.abstractDiploma thesis examines the issue of CRM systems and their use in smaller companies. As part of the research, the concept of CRM is first defined, followed by a description of its historical development, its purpose, and why it is important for companies. The chapter also includes a research of existing CRM systems. The entire CRM concept is placed within the corporate information structure. The last part of the research describes the classification of companies based on selected criteria. Based on the findings from the theoretical part, a case study is conducted on the CZM organization, which identifies its problems and system requirements. Based on these requirements, a new lightweight solution is proposed. The solution is subsequently implemented as an MVP application, which serves to verify the entire design. The benefits of the application are evaluated based on feedback gathered during testing, adjustments are proposed, and its utilization is recommended.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectřízení vztahů se zákazníkycze
dc.subjectcrmcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectprojektcze
dc.subjectprocescze
dc.subjectcustomer relationship managementeng
dc.subjectcrmeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectprojecteng
dc.subjectprocesseng
dc.titleCRM systém pro menší organizacecze
dc.titleCRM system for smaller organizationseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeGórecki Aleš
theses.degree.disciplineSoftwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra počítačůcze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam