CRM systém pro menší organizace
CRM system for smaller organizations
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Daniel Groschup
Vedoucí práce
Náplava Pavel
Oponent práce
Górecki Aleš
Studijní obor
Softwarové inženýrstvíStudijní program
Otevřená informatikaInstituce přidělující hodnost
katedra počítačůPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá problematikou CRM systémů a~jejím využitím v menších společnostech. V rámci rešerše je definován nejprve samotný pojem CRM, následně popsán jeho historický vývoj, k čemu slouží a proč je pro společnost důležitý. Součástí kapitoly je i průzkum existujících CRM systémů. Celý koncept CRM je zasazen do podnikové informační struktury. V poslední části rešerše je popsáno rozdělení společností podle vybraných kritérií. Na základě výstupů teoretické části je provedena case study nad organizací CZM, která identifikuje její problémy a požadavky na systém. Na základě požadavků je navrženo nové odlehčené řešení. Řešení je následně implementováno jakožto MVP aplikace, která slouží pro ověření celého návrhu. Na základě zpětné vazby získané během testování jsou vyhodnoceny přínosy aplikace, navrženy úpravy a doporučeno její využití. Diploma thesis examines the issue of CRM systems and their use in smaller companies. As part of the research, the concept of CRM is first defined, followed by a description of its historical development, its purpose, and why it is important for companies. The chapter also includes a research of existing CRM systems. The entire CRM concept is placed within the corporate information structure. The last part of the research describes the classification of companies based on selected criteria. Based on the findings from the theoretical part, a case study is conducted on the CZM organization, which identifies its problems and system requirements. Based on these requirements, a new lightweight solution is proposed. The solution is subsequently implemented as an MVP application, which serves to verify the entire design. The benefits of the application are evaluated based on feedback gathered during testing, adjustments are proposed, and its utilization is recommended.
Kolekce
- Diplomové práce - 13136 [833]