Zobrazit minimální záznam

Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies



dc.contributor.advisorBronec Oldřich
dc.contributor.authorDenis Gazetdinov
dc.date.accessioned2023-06-15T22:53:37Z
dc.date.available2023-06-15T22:53:37Z
dc.date.issued2023-06-15
dc.identifierKOS-1196779062505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/109436
dc.description.abstractCílem práce je vysvětlit technologii virtuální reality, její využití v marketingu a prezentovat užití virtuální reality na praktickém příkladu z praxe. Práce bude rozdělena do tří částí. Teoretická část vysvětlí pojmy umělá inteligence a virtuální realita, technologii virtuální reality, použití této technologie v různých oblastech reálné praxe, specificky pak v oblasti marketingu. Zaměří se na přínosy a rizika užití této technologie. Metodická část představuje specifickou úlohu uplatnění nástrojů virtuální reality na konkrétním příkladu, popíše konkrétní postupy tvorby virtuálního modelu. Praktická část se bude sestávat z vytvoření virtuálního modelu konkrétního praktického zadání.cze
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to explain virtual reality technology, and its use in marketing and to present the use of virtual reality in a practical example from practice. The thesis will be divided into three parts. The theoretical part will explain the concepts of artificial intelligence and virtual reality, virtual reality technology, and the use of this technology in various areas of real practice, specifically in the marketing field. It will focus on the benefits and risks of using this technology. The methodological part will introduce the specific role of applying virtual reality tools on a specific example, describing specific procedures for creating a virtual model. The practical part will consist of creating a virtual model of a specific practical assignment.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVirtuální realitacze
dc.subjectinovativní marketingcze
dc.subjectunreal enginecze
dc.subjectřízení projektůcze
dc.subjectVirtual realityeng
dc.subjectinnovative marketingeng
dc.subjectunreal engineeng
dc.subjectproject managementeng
dc.titleUplatnění technologie virtuální reality v marketingu firemcze
dc.titleApplication of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKukliš Igor
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam