ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uplatnění technologie virtuální reality v marketingu firem

Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Denis Gazetdinov
Vedoucí práce
Bronec Oldřich
Oponent práce
Kukliš Igor
Studijní program
Projektové řízení inovací
Instituce přidělující hodnost
institut manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem práce je vysvětlit technologii virtuální reality, její využití v marketingu a prezentovat užití virtuální reality na praktickém příkladu z praxe. Práce bude rozdělena do tří částí. Teoretická část vysvětlí pojmy umělá inteligence a virtuální realita, technologii virtuální reality, použití této technologie v různých oblastech reálné praxe, specificky pak v oblasti marketingu. Zaměří se na přínosy a rizika užití této technologie. Metodická část představuje specifickou úlohu uplatnění nástrojů virtuální reality na konkrétním příkladu, popíše konkrétní postupy tvorby virtuálního modelu. Praktická část se bude sestávat z vytvoření virtuálního modelu konkrétního praktického zadání.
 
The aim of the thesis is to explain virtual reality technology, and its use in marketing and to present the use of virtual reality in a practical example from practice. The thesis will be divided into three parts. The theoretical part will explain the concepts of artificial intelligence and virtual reality, virtual reality technology, and the use of this technology in various areas of real practice, specifically in the marketing field. It will focus on the benefits and risks of using this technology. The methodological part will introduce the specific role of applying virtual reality tools on a specific example, describing specific procedures for creating a virtual model. The practical part will consist of creating a virtual model of a specific practical assignment.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/109436
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (5.393Mb)
PRILOHA (1.683Mb)
POSUDEK (122.5Kb)
POSUDEK (1.073Mb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [933]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV