ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uplatnění technologie virtuální reality v marketingu firem

Application of Virtual Reality Technology in the Marketing of Companies

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Denis Gazetdinov
Supervisor
Bronec Oldřich
Opponent
Kukliš Igor
Study program
Projektové řízení inovací
Institutions assigning rank
institut manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem práce je vysvětlit technologii virtuální reality, její využití v marketingu a prezentovat užití virtuální reality na praktickém příkladu z praxe. Práce bude rozdělena do tří částí. Teoretická část vysvětlí pojmy umělá inteligence a virtuální realita, technologii virtuální reality, použití této technologie v různých oblastech reálné praxe, specificky pak v oblasti marketingu. Zaměří se na přínosy a rizika užití této technologie. Metodická část představuje specifickou úlohu uplatnění nástrojů virtuální reality na konkrétním příkladu, popíše konkrétní postupy tvorby virtuálního modelu. Praktická část se bude sestávat z vytvoření virtuálního modelu konkrétního praktického zadání.
 
The aim of the thesis is to explain virtual reality technology, and its use in marketing and to present the use of virtual reality in a practical example from practice. The thesis will be divided into three parts. The theoretical part will explain the concepts of artificial intelligence and virtual reality, virtual reality technology, and the use of this technology in various areas of real practice, specifically in the marketing field. It will focus on the benefits and risks of using this technology. The methodological part will introduce the specific role of applying virtual reality tools on a specific example, describing specific procedures for creating a virtual model. The practical part will consist of creating a virtual model of a specific practical assignment.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/109436
View/Open
PLNY_TEXT (5.393Mb)
PRILOHA (1.683Mb)
POSUDEK (122.5Kb)
POSUDEK (1.073Mb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [933]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV