Zobrazit minimální záznam

Tool for Developing of Gamebooks



dc.contributor.advisorSerédi Ladislav
dc.contributor.authorJakub Hrdoun
dc.date.accessioned2023-06-13T22:51:33Z
dc.date.available2023-06-13T22:51:33Z
dc.date.issued2023-06-13
dc.identifierKOS-1062775502805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/109194
dc.description.abstractPráce se zabývá nástrojem pro uživatelsky přívětivé vytváření interaktivních příběhů, jejich konzumaci a následnou podrobnou analýzu pro autory. Cílem je nejprve zmapovat existující nástroje, zjistit jejich výhody i nedostatky a na tomto základě navrhnout vlastní nástroj. Bude se jednat o webovou aplikaci pro konzumaci interaktivních příběhů a pro jejich vytváření. Během procesu vyváření interaktivního příběhu aplikace analyzuje herní graf, a poskytuje autorovi okamžitou zpětnou vazbu. Práce v teoretické části navrhne algoritmy pro analýzu herního grafu, pak přikročí k jejich implementaci. Aplikace bude též schopná vytvářet statistiku o pohybu a činnosti všech uživatelů-čtenářů v interaktivním příběhu, což autorovi může poskytnout cenné informace a posloužit ke zkvalitnění tvorby. Po implementaci nástroje proběhne uživatelské testování pomocí k tomu účelu vytvořeného přiměřeně komplexního interaktivního příběhu.cze
dc.description.abstractThe thesis deals with a tool for user-friendly creation of interactive stories, their consumption and subsequent detailed analysis for authors. The goal of this thesis is to map existing tools, identify their advantages and shortcomings and on this basis design and develop a new tool. The result is a web application for consuming and creating interactive stories. During the writing an interactive story the application analyzes the game graph and provides immediate feedback to the author. The theoretical part of the thesis includes proposals and implementation of algorithms for analyzing the game graph. The application generates statistics about the movement and activity of all user-readers in the interactive story, which can provide valuable information to the author and may serve to improve the design. Once the tool has been implemented, a reasonably complex interactive story, created for this purpose, will be tested by real users.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectinteraktivní příběhcze
dc.subjectgamebookcze
dc.subjecttextová hracze
dc.subjectherní grafcze
dc.subjectinteractive storyeng
dc.subjectgamebookeng
dc.subjecttext gameeng
dc.subjectgame grapheng
dc.titleNástroj na vývoj a analýzu gamebookůcze
dc.titleTool for Developing of Gamebookseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeZídek Jan
theses.degree.disciplineZáklady umělé inteligence a počítačových vědcze
theses.degree.grantorkatedra kybernetikycze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam