Nástroj na vývoj a analýzu gamebooků
Tool for Developing of Gamebooks
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Jakub Hrdoun
Supervisor
Serédi Ladislav
Opponent
Zídek Jan
Field of study
Základy umělé inteligence a počítačových vědStudy program
Otevřená informatikaInstitutions assigning rank
katedra kybernetikyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Práce se zabývá nástrojem pro uživatelsky přívětivé vytváření interaktivních příběhů, jejich konzumaci a následnou podrobnou analýzu pro autory. Cílem je nejprve zmapovat existující nástroje, zjistit jejich výhody i nedostatky a na tomto základě navrhnout vlastní nástroj. Bude se jednat o webovou aplikaci pro konzumaci interaktivních příběhů a pro jejich vytváření. Během procesu vyváření interaktivního příběhu aplikace analyzuje herní graf, a poskytuje autorovi okamžitou zpětnou vazbu. Práce v teoretické části navrhne algoritmy pro analýzu herního grafu, pak přikročí k jejich implementaci. Aplikace bude též schopná vytvářet statistiku o pohybu a činnosti všech uživatelů-čtenářů v interaktivním příběhu, což autorovi může poskytnout cenné informace a posloužit ke zkvalitnění tvorby. Po implementaci nástroje proběhne uživatelské testování pomocí k tomu účelu vytvořeného přiměřeně komplexního interaktivního příběhu. The thesis deals with a tool for user-friendly creation of interactive stories, their consumption and subsequent detailed analysis for authors. The goal of this thesis is to map existing tools, identify their advantages and shortcomings and on this basis design and develop a new tool. The result is a web application for consuming and creating interactive stories. During the writing an interactive story the application analyzes the game graph and provides immediate feedback to the author. The theoretical part of the thesis includes proposals and implementation of algorithms for analyzing the game graph. The application generates statistics about the movement and activity of all user-readers in the interactive story, which can provide valuable information to the author and may serve to improve the design. Once the tool has been implemented, a reasonably complex interactive story, created for this purpose, will be tested by real users.
Collections
- Bakalářské práce - 13133 [777]