ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Bakalářské práce - 13133
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta elektrotechnická
  • katedra kybernetiky
  • Bakalářské práce - 13133
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Nástroj na vývoj a analýzu gamebooků

Tool for Developing of Gamebooks

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Jakub Hrdoun
Vedoucí práce
Serédi Ladislav
Oponent práce
Zídek Jan
Studijní obor
Základy umělé inteligence a počítačových věd
Studijní program
Otevřená informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra kybernetiky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Práce se zabývá nástrojem pro uživatelsky přívětivé vytváření interaktivních příběhů, jejich konzumaci a následnou podrobnou analýzu pro autory. Cílem je nejprve zmapovat existující nástroje, zjistit jejich výhody i nedostatky a na tomto základě navrhnout vlastní nástroj. Bude se jednat o webovou aplikaci pro konzumaci interaktivních příběhů a pro jejich vytváření. Během procesu vyváření interaktivního příběhu aplikace analyzuje herní graf, a poskytuje autorovi okamžitou zpětnou vazbu. Práce v teoretické části navrhne algoritmy pro analýzu herního grafu, pak přikročí k jejich implementaci. Aplikace bude též schopná vytvářet statistiku o pohybu a činnosti všech uživatelů-čtenářů v interaktivním příběhu, což autorovi může poskytnout cenné informace a posloužit ke zkvalitnění tvorby. Po implementaci nástroje proběhne uživatelské testování pomocí k tomu účelu vytvořeného přiměřeně komplexního interaktivního příběhu.
 
The thesis deals with a tool for user-friendly creation of interactive stories, their consumption and subsequent detailed analysis for authors. The goal of this thesis is to map existing tools, identify their advantages and shortcomings and on this basis design and develop a new tool. The result is a web application for consuming and creating interactive stories. During the writing an interactive story the application analyzes the game graph and provides immediate feedback to the author. The theoretical part of the thesis includes proposals and implementation of algorithms for analyzing the game graph. The application generates statistics about the movement and activity of all user-readers in the interactive story, which can provide valuable information to the author and may serve to improve the design. Once the tool has been implemented, a reasonably complex interactive story, created for this purpose, will be tested by real users.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/109194
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.161Mb)
PRILOHA (226.5Kb)
POSUDEK (214.4Kb)
POSUDEK (796.6Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 13133 [851]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV