Zobrazit minimální záznam

Marketing Strategy Proposal for the Introduction of a New Art Product on the Market



dc.contributor.advisorSadílek Tomáš
dc.contributor.authorRichard Ramisch
dc.date.accessioned2023-06-10T22:51:45Z
dc.date.available2023-06-10T22:51:45Z
dc.date.issued2023-06-10
dc.identifierKOS-1178823577605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108932
dc.description.abstractCílem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii se zaměřením na ital-ský trh pro zavedení nového uměleckého produktu na trh společnosti Shardart, s. r. o., která se specializuje na výrobu unikátních broušených produktů ze skla. Jed-natelé společnosti Shardart, s. r. o. – Richard Ramisch a Petr Musil – měli příležitost využít studentského programu ERASMUS+ na Università degli Studi di Trento v Itálii. Tato destinace byla zvolena z potenciální příležitosti expandovat na italský trh. To-mu odpovídá samotný návrh marketingové strategie. Teoretická část obsahuje jed-notlivé marketingové strategie a slouží jako podklad pro zpracování praktické části. Praktická část věnuje pozornost společnosti Shardart, s. r. o., její situační analýze a jednotlivým návrhům marketingové strategie. V praktické části je proveden také doplňující vlastní výzkum, který poskytuje zpětnou vazbu k vytvořenému interneto-vému obchodu. Na základě provedených analýz a získaných poznatků je uvedeno několik doporučení.cze
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to propose a marketing strategy with a focus on the Italian market for the introduction of a new artistic product to the market of Shardart Ltd., a company specializing in the production of unique cut glass products. One of the partners of Shardart Ltd. - Richard Ramisch and Petr Musil had the opportunity to take advantage of the ERASMUS+ student programme at the Università degli Studi di Trento in Italy. They also chose this destination because of the potential opportunity to expand into the Italian market. This is reflected in the design of the marketing strategy itself. The theoretical part contains the different marketing strategies and serves as a basis for the elaboration of the practical part. The practical part focuses on Shardart Ltd., its situational analysis and the individual marketing strategy pro-posals. In the practical part, additional own research is also carried out, which pro-vides feedback on the created internet shop. Based on the analyses performed and the findings obtained, several recommendations are given.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingové komunikacecze
dc.subjectdesigncze
dc.subjectumělecké sklocze
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectsituation analysiseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing communicationseng
dc.subjectdesigneng
dc.subjectglass arteng
dc.titleNávrh marketingové strategie pro zavedení nového uměleckého produktu na trhcze
dc.titleMarketing Strategy Proposal for the Introduction of a New Art Product on the Marketeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeVaněček David
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam