Zobrazit minimální záznam

Analysis of Current and Future Trends in Television Advertising



dc.contributor.advisorNováková Lenka
dc.contributor.authorDan Vitvera
dc.date.accessioned2023-06-09T22:53:00Z
dc.date.available2023-06-09T22:53:00Z
dc.date.issued2023-06-09
dc.identifierKOS-1240472534405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108898
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou současných a budoucích trendů televizní reklamy. Cílem práce je zjistit, jak si televizní reklama v současnosti vede z hlediska vhodnosti jejího využití a predikovat její další vývoj do budoucna. Dalším cílem je zjistit, zda není a nebude vhodnější pro oslovení masového publika využít jiná média, či jiný nástroj komunikačního mixu. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny všechny důležité termíny, které souvisí s televizní reklamou a jsou dále uvažovány v praktické části. Praktická část se zabývá detailním představením televizní reklamy a dále její analýzou provedenou za pomoci sekundárního a primárního výzkumu. Na základě provedených analýz jsou stanoveny návrhy a doporučení, jež by měly pomoct zadavatelům určit, do jakého typu reklamy pro svou propagaci investovat.cze
dc.description.abstractThe thesis deals with the analysis of current and future trends in television advertising. The aim of the thesis is to find out how television advertising is currently doing in terms of its suitability and to predict its future development. Another objective is to determine whether it is and will be more suitable for reaching to use other media or another tool of communication mix. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part all important terms related to television advertising are presented and are further considered in the practical part. The practical part deals with the detail presentation of television advertising and its analysis using secondary and primary research. On the basis of the analyses carried out, suggestions and recommendations are set out to help advertisers determine what type of advertising to invest in for their promotion.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjecttelevizecze
dc.subjectvývojcze
dc.subjectsledovanostcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjecttelevisioneng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjectviewershipeng
dc.titleAnalýza současných a budoucích trendů televizní reklamycze
dc.titleAnalysis of Current and Future Trends in Television Advertisingeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam