Implementace webové varianty hry Dobyvatel
Implementation of the game Dobyvatel with web technologies
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Marek Bajtalon
Vedoucí práce
Černý Viktor
Oponent práce
Glazar Filip
Studijní obor
Webové inženýrstvíStudijní program
InformatikaInstituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrstvíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá reimplementací známé webové hry Dobyvatel, která už není nyní dostupná. V práci se podíváme na analýzu, návrh, implementaci, nasazení a testování. Nejdříve se zaměříme na analýzu dostupných alternativ a vybereme technologie vhodné k implementaci vlastního řešení. To bude nabízet stejné funkcionality, které dělaly Dobyvatele charakteristickým - tj. hra s přáteli, znalostní otázky, zabírání mapy České republiky apod. Dále se podíváme na návrh architektury aplikace, doménový model a wireframe (drátěný model). Aplikace bude postavena jako klient-server řešení a bude napsána v jazyce Typescript, což je nadstavba Javascriptu. V textu se ještě zaměříme na implementaci, otestování výkonu backendu aplikace (tj. kolik aktivních hráčů najednou server zvládne) a aplikaci nasadíme na virtuální privátní stroj za pomocí Github Actions. This thesis deals with the reimplementation of the well-known web game Dobyvatel, which is no longer available. In the thesis, we will focus on the analysis, design, implementation, deployment, and testing. First, we will analyze the available alternatives and select technologies that are suitable to implement our own solution. It will offer the same functionalities that made Dobyvatel distinctive - i.e., playing with friends, trivia questions, conquering the regions of the Czech Republic map, etc. Next, we will look at the design of the application architecture, domain model, and wireframe. The application will be built as a client-server solution and will be written in Typescript, which is an extension of JavaScript. In the text, we will still focus on the implementation, test the performance of the backend (i.e. how many active players the server can handle at once) and deploy the application to a virtual private server using Github Actions.
Kolekce
- Diplomové práce - 18102 [1036]