Vliv mystery shoppingu na pracovní výkon ve vybrané společnosti
The Impact of Mystery Shopping on Employee Performance in a Select Company
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Tereza Trunčíková
Supervisor
Šikýř Martin
Opponent
Tomešková Kateřina
Study program
Ekonomika a managementInstitutions assigning rank
institut manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá tématem mystery shoppingu ve vybrané společnosti s cílem prozkoumat a posoudit jeho vliv na výkon pracovníků, určit možné příležitosti pro zlepšení a navrhnout vhodné změny ve využívání mystery shoppingu. Teoretická část nejprve vymezuje teorie, principy a proces řízení pracovního výkonu a následně vysvětluje smysl mystery shopping a jeho využití jako nástroje řízení pracovního výkonu. Praktická část představuje vybranou společnost, analyzuje využití mystery shoppingu ve společnosti a navrhuje změny ve využívání mystery shoppingu při řízení pracovního výkonu ve společnosti. The Bachelor thesis deals with the topic of mystery shopping in a select company. It aims to explore and assess its effect on the employee performance, defines possible opportunities that could be improved and suggest suitable changes in using mystery shopping. The theoretical part defines theories, principles and process of the performance management and then describes ideas of mystery shopping and its usage as a tool of performance management. The practical part of the thesis contains an introduction of the organisation, analyses the use of mystery shopping in the company and describes possible changes in using mystery shopping at performance management.
Collections
- Bakalářské práce - 32116 [303]