Show simple item record

New Trends in Marketing Communication on the Czech Market



dc.contributor.advisorNováková Lenka
dc.contributor.authorAlena Telínová
dc.date.accessioned2023-06-07T22:53:18Z
dc.date.available2023-06-07T22:53:18Z
dc.date.issued2023-06-07
dc.identifierKOS-1196778233005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108682
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na nové trendy v marketingové komunikaci na českém trhu. Cílem práce je analyzovat a zhodnotit nové trendy v marketingové komunikaci, které pomáhají přesněji zacílit na zákazníka a posunout tímto způsobem celkovou strategii marketingové komunikace k úspěchu na trhu. Teoretická část práce se nejprve zaměřuje na obecný koncept marketingové komunikace a následně detailně rozebírá nové formy marketingové komunikace, které ovlivňují celé marketingové prostředí, součástí je také prognóza vývoje nových trendů. Praktická část práce využívá kombinaci metodologie dotazníkového šetření a expertních rozhovorů, aby lépe porozuměla názorům respondentů. Dotazníkové šetření bylo prováděno u firem různých velikostí na českém trhu, které jsou zároveň přímými uživateli nových trendů v marketingové komunikaci. Expertní rozhovory s odborníky v oblasti marketingové komunikace a digitálního marketingu poskytly cenné informace o nových trendech a jejich uplatnění v praxi. V závěru jsou prezentovány výsledky výzkumu a jejich interpretace.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on new trends in marketing communication on the Czech market. The aim of the thesis is to analyse and evaluate new trends in marketing communication that help to target the customer more precisely and thus move the overall marketing communication strategy towards success in the market. The theoretical part of the thesis first focuses on the general concept of marketing communication and then discusses in detail the new forms of marketing communication that affect the entire marketing environment, including a forecast of the development of new trends. The practical part of the thesis uses a combination of questionnaire survey methodology and expert interviews to better understand the views of respondents. The questionnaire survey was conducted among companies of different sizes on the Czech market, which are also direct users of new trends in marketing communication. Expert interviews with marketing communication and digital marketing experts provided valuable information about the new trends and their application in practice. Finally, the research results and their interpretation are presented.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectnové trendy v marketingové komunikacicze
dc.subjectguerilla marketingcze
dc.subjectvirální marketingcze
dc.subjectmarketing ve vyhledávačíchcze
dc.subjectpersonalizacecze
dc.subjectautomatizacecze
dc.subjectdigitalizacecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectnew trends in marketing communicationeng
dc.subjectguerrilla marketingeng
dc.subjectviral marketingeng
dc.subjectsearch engine marketingeng
dc.subjectpersonalizationeng
dc.subjectautomationeng
dc.subjectdigitalizationeng
dc.titleNové trendy v marketingové komunikaci na českém trhucze
dc.titleNew Trends in Marketing Communication on the Czech Marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantorinstitut manažerských studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record