Zobrazit minimální záznam

Marketing Analysis of a Selected Technological Company



dc.contributor.advisorZmatlík Jiří
dc.contributor.authorTereza Linhartová
dc.date.accessioned2023-06-02T22:51:41Z
dc.date.available2023-06-02T22:51:41Z
dc.date.issued2023-06-02
dc.identifierKOS-1196778225405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/108505
dc.description.abstractTato bakalářská práce se věnuje komunikačnímu mixu vybrané společnosti, konkrétně České podnikatelské pojišťovny. Cílem práce je analyzovat stávající komunikační mix společnosti a následně navrhnout případné řešení, jak mix zlepšit. Teoretická část se zaměřuje na popis základních pojmů marketingu a na jeho rozdělení, a dále rozebírá jednotlivé složky komunikačního mixu. V praktické části práce jsou představeny základní informace o společnosti a její komunikační strategii. Informace jsou získány prostřednictvím rozhovoru s manažerem Úseku marketingu a PR. Dále jsou analyzována data z dotazníkového šetření, které se týkají komunikace pojišťoven se zákazníky a potencionálními zákazníky. Na základě porovnání těchto dat jsou v poslední části práce navržena doporučení na zlepšení komunikačního mixu společnosti.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the communication mix of a selected company, namely the Czech Business Insurance Company. The aim of the thesis is to analyze the existing communication mix of the company and then to propose possible solutions to improve the mix. The theoretical part focuses on the description of the basic concepts of marketing and its division, and then discusses the individual components of the communication mix. The practical part of the thesis presents basic information about the company and its communication strategy. The information is obtained through an interview with the manager of the Marketing and PR Department. Furthermore, data from a questionnaire survey are analyzed concerning the communication of insurance companies with customers and potential customers. Based on the comparison of these data, recommendations for improving the company's communication mix are proposed in the last part of the paper.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectKomunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectpojišťovnictvícze
dc.subjectCommunicationeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectinsuranceeng
dc.titleAnalýza marketingu vybrané technologické firmycze
dc.titleMarketing Analysis of a Selected Technological Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantorinstitut ekonomických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam