Návrh předpjatého rámového silničního mostu s integrovanými opěrami
Design of Post-tensioned Integral Frame Roadbridge
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
David Franěk
Vedoucí práce
Drahorád Michal
Oponent práce
Matoušek Ondřej
Studijní obor
Konstrukce a dopravní stavbyStudijní program
Stavební inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
katedra betonových a zděných konstrukcíObhájeno
2023-02-16Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Tato diplomová práce se zabývá návrhem nestandardní mostní konstrukce v oblasti bývalého Nákladového nádraží Žižkov. Vzhledem k nepříznivým místním geologickým podmínkám a limitním požadavkům na rozpětí pro most o jednom poli, bylo přikročeno k řešení konstrukce jako dodatečně předpjatého železobetonového rámu s integrovanými opěrami na pilotách se zohledněním časově závislé analýzy. Diplomová práce se nezabývá teorií integrovaných mostů, tuto jsem přehledně zpracoval ve své bakalářské práci: FRANĚK, David, 2021. NÁHRADA DÁLNIČNÍHO MOSTU NA D1. Praha. Bakalářská práce. FSv ČVUT v Praze. Vedoucí práce Ing. Michal Drahorád, Ph.D., http://hdl.handle.net/10467/95333 This thesis deals with the design of a non-standard bridge structure in the area of the former Žižkov Freight Station. Due to the unfavourable local geological conditions and the limiting span requirements for a single span bridge, the design of the structure as an additionally prestressed reinforced concrete frame with integrated abutments on piles with consideration of time-dependent analysis was adopted. The thesis does not deal with the theory of integrated bridges, I have clearly developed this in my bachelor thesis: FRANĚK, David, 2021. NÁHRADA DÁLNIČNÍHO MOSTU NA D1. Praha. Bakalářská práce. FSv ČVUT v Praze. Vedoucí práce Ing. Michal Drahorád, Ph.D., http://hdl.handle.net/10467/95333
Kolekce
- Diplomové práce - 11133 [446]