Zobrazit minimální záznam

Students with Special Educational Needs at a Secondary Vocational School from the Perspective of Teachers.



dc.contributor.advisorMrázková Kateřina
dc.contributor.authorJitka Nagyova
dc.date.accessioned2022-09-11T22:52:10Z
dc.date.available2022-09-11T22:52:10Z
dc.date.issued2022-09-11
dc.identifierKOS-1090064340805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/104121
dc.description.abstractPředložená práce se zabývá inkluzí žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední odborné škole z pohledu učitelů. Cílem je zlepšení pohledu na inkluzi a větší informovanost. Teoretická část obsahuje základní legislativu týkající se inkluze, vysvětluje pojem inkluze a roli podpůrných zařízení, která by měla podporovat a ulehčit zařazení těchto dětí do běžné výuky. V praktické části nalezneme výsledky výzkumu, který probíhal za pomoci kvantitativní výzkumné metody dotazníkovým šetře-ním, které obsahuje 15 otázek.cze
dc.description.abstractThe presented work seeks to analyze the inclusion of pupils with special educational needs at a secondary vocational school from the perspective of teachers. The aim is to improve the view of inclusion and increase awareness. The theoretical part contains the basic legislation concerning the topic of inclusion, explains the concept of inclusion and the role of inclusion support facilities, which are expected to facilitate the inclusion of children with special educational needs in mainstream education. A survey of over 50 professionals provided surprising data, presented in the practical part of this work. The quantitative research method - a 15 questions questionnaire – was applied.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectEdukacecze
dc.subjectpodpůrné opatřenícze
dc.subjectspeciálně-pedagogické metodycze
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycze
dc.subjectškolní poradenstvícze
dc.subjectžákcze
dc.subjectEducationeng
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectinclusion sup-port facilitieseng
dc.subjectpupileng
dc.subjectschool advisoreng
dc.subjectschool counsellingeng
dc.subjectspecial educational needseng
dc.subjectspecial pedagogy methodseng
dc.titleStudenti se speciálnimi vzdělávacími potřebami na střední odbomé škole z pohledu učitelů.cze
dc.titleStudents with Special Educational Needs at a Secondary Vocational School from the Perspective of Teachers.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeDobrovská Dana
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu






Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam