Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Research of B2C and B2B Market of Poultry Meat in Czech Republic
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Tim Poláš
Vedoucí práce
Sadílek Tomáš
Oponent práce
Hradský Ondřej
Studijní program
Projektové řízení inovacíInstituce přidělující hodnost
institut manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem diplomové práce je provést průzkum trhu B2B a B2C kuřecího masa v Jihočeském kraji. Očekávaným přínosem je informovat firmu Jihočeská masna s.r.o. o potenciálu kuřecího masa na českém trhu v roce 2022. To firma zatím ne-zpracovává a zvažuje zainvestovat do způsobů jeho zpracování a distribuce. Jed-ním z podkladů pro investici by byl i marketingový průzkum popsaný v této di-plomové práci. Jeho cílem bylo získat na trhu B2C a B2B s kuřecím masem dosta-tek informací o rozhodování zákazníků při nákupu. Před začátkem průzkumu pro diplomovou práci byla navázána spolupráce s Jihočeskou masnou s.r.o. doplněna o běžné pracovní činnosti pro seznámení se s firmou. V teoretické části jsou před-staveny metody pro popis firmy a produktu. Následuje teorie k marketingovému průzkumu, která se zaměřuje na tvorbu rozhovoru a dotazníku. V praktické části je krátce představeno, jak probíhala spolupráce s Jihočeskou masnou s.r.o. Poté je popsána příprava a provedení rozhovorů a dotazníku. V poslední části je analýza výsledků, z nichž jsou vyvozeny závěry a doporučení pro firmu. The aim of the diploma thesis is to conduct research on the B2B and B2C chicken meat market in the South Bohemian Region. The expected benefit is to inform Ji-hočeská masna s.r.o. about the potential of chicken meat on the Czech market in 2022. The company does not yet process this type of meat and is considering in-vesting in its processing and distribution methods. One of the bases for the in-vestment would be the marketing research described in this thesis. Its goal was to obtain sufficient information on the customer's purchase decision on the B2C and B2B chicken meat market. Before starting the research for the diploma thesis, co-operation was established with Jihočeská masná s.r.o. supplemented by normal work activities to get to know the company. In the theoretical part, methods for describing the company and the product are presented. The following is a theory of marketing research that focuses on creating an interview and a questionnaire. In the practical part, it is briefly presented how the cooperation with Jihočeská mas-na s.r.o. took place. Then the preparation and execution of the interviews and the questionnaire is described. In the last part, there is an analysis of the result, from which conclusions and recommendations for the company are drawn.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [905]