ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • oddělení ekonomických studií
  • Bakalářské práce - 32163
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Reklama na sociálních sítích

Advertising in the Social Networks

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Kristýna Švestková
Vedoucí práce
Štědroň Bohumír
Oponent práce
Sadílek Tomáš
Studijní program
Ekonomika a management
Instituce přidělující hodnost
institut ekonomických studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá v teoretické části nástroji marketingového a komunikačního mixu, marketingovou komunikací na internetu, marketingovým výzkumem a dalšími informacemi, které jsou pro marketing a reklamu důležité. V praktické části se zabývá vznikem a průběhem spolupráce Společnosti XY s influencery, jak funguje Instagram a jaký má vliv reklama umístěná na sociálních sítích na potenciální zákazníky. Závěrem práce je vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření.
 
The bachelor thesis deals with the theoretical part of the marketing and communication mix, marketing communication on the Internet, marketing research and other information that is important for marketing and advertising. The practical part deals with the origin and course of cooperation between company XY and influencers, how Instagram works, and how advertising placed on social media affects potential customers. The conclusion of the work is the evaluation of the results of the question-naire survey.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/103981
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (1.428Mb)
PRILOHA (1.594Mb)
POSUDEK (288.6Kb)
POSUDEK (650.3Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 32163 [531]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV