Zobrazit minimální záznam

Evaluation of the Impact of Code C Aircraft Stand Limitation on Ground Handling



dc.contributor.advisorLíkař Petr
dc.contributor.authorLenka Kolářová
dc.date.accessioned2022-09-02T22:52:25Z
dc.date.available2022-09-02T22:52:25Z
dc.date.issued2022-09-02
dc.identifierKOS-1085117338405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/103847
dc.description.abstractPředmětem bakalářské práce Hodnocení vlivu prostorového omezení stání letadel k.p. C na proces odbavení je vytvoření mikro simulace procesu odbavení letadla patřícího do kódového písmene C. Mikro simulace byly provedeny pro proces odbavení na průjezdném a nose-in stání, pro krátký a dlouhý čas obratu letadla. Dále byly stanoveny vstupní a výstupní parametry pro potřeby simulace. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje popisu jednotlivých typů stání na odbavovací ploše a dále jsou popsány jednotlivé odbavovací procesy. V praktické části jsou vyhodnoceny mikro simulace pro zvolený typ letadla A319neo z kódového písmene C. Z mikro simulací byly identifikovány konflikty, které vznikají mezi podpůrnou technikou při procesu odbavení a dále byly navrženy vstupní a výstupní parametry pro simulaci odbavení pro všechny typy odbavení.cze
dc.description.abstractThe subject of the bachelor thesis Evaluation of the Impact of Code C Aircraft Stand Limitation on Ground Handling is a micro simulation of the ground handling of an aircraft belonging to code letter C. The micro simulations were performed for the ground handling at the through and nose-in stand, for short and long aircraft turnaround time. Furthermore, the input and output parameters for the simulation needs were determined. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is devoted to the description of the different types of apron stands and the individual check-in processes are described. In the practical part, micro-simulations are evaluated for a selected A319neo aircraft type from code letter C. From the micro-simulations, the conflicts that arise between the support equipment during the ground handling were identified and furthermore, the input and output parameters for the simulation of the ground handling for all types of check-in were proposed.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectodbavení letadlacze
dc.subjectletadlové stánícze
dc.subjectmikro simulacecze
dc.subjectparametrycze
dc.subjectkonfliktycze
dc.subjectground handlingeng
dc.subjectaircraft standeng
dc.subjectmicro simulationeng
dc.subjectparameterseng
dc.subjectconflictseng
dc.titleHodnocení vlivu prostorového omezení stání letadel k.p. C na proces odbavenícze
dc.titleEvaluation of the Impact of Code C Aircraft Stand Limitation on Ground Handlingeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeTolar David
theses.degree.disciplineLetecká dopravacze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojích 3cze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam