Hodnocení vlivu prostorového omezení stání letadel k.p. C na proces odbavení
Evaluation of the Impact of Code C Aircraft Stand Limitation on Ground Handling
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Lenka Kolářová
Supervisor
Líkař Petr
Opponent
Tolar David
Field of study
Letecká dopravaStudy program
Technika a technologie v dopravě a spojích 3Institutions assigning rank
ústav letecké dopravyRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem bakalářské práce Hodnocení vlivu prostorového omezení stání letadel k.p. C na proces odbavení je vytvoření mikro simulace procesu odbavení letadla patřícího do kódového písmene C. Mikro simulace byly provedeny pro proces odbavení na průjezdném a nose-in stání, pro krátký a dlouhý čas obratu letadla. Dále byly stanoveny vstupní a výstupní parametry pro potřeby simulace. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje popisu jednotlivých typů stání na odbavovací ploše a dále jsou popsány jednotlivé odbavovací procesy. V praktické části jsou vyhodnoceny mikro simulace pro zvolený typ letadla A319neo z kódového písmene C. Z mikro simulací byly identifikovány konflikty, které vznikají mezi podpůrnou technikou při procesu odbavení a dále byly navrženy vstupní a výstupní parametry pro simulaci odbavení pro všechny typy odbavení. The subject of the bachelor thesis Evaluation of the Impact of Code C Aircraft Stand Limitation on Ground Handling is a micro simulation of the ground handling of an aircraft belonging to code letter C. The micro simulations were performed for the ground handling at the through and nose-in stand, for short and long aircraft turnaround time. Furthermore, the input and output parameters for the simulation needs were determined. The work is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part is devoted to the description of the different types of apron stands and the individual check-in processes are described. In the practical part, micro-simulations are evaluated for a selected A319neo aircraft type from code letter C. From the micro-simulations, the conflicts that arise between the support equipment during the ground handling were identified and furthermore, the input and output parameters for the simulation of the ground handling for all types of check-in were proposed.
Collections
- Bakalářské práce - 16121 [683]